...

...
Miłować Boga, troszczyć się o braci, Kościół i Ojczyznę.
Założyciel..... O Pomocnikach Matki Kościoła....Ośrodki w Polsce..... Polecane strony.....


Apel Założyciela...
Najmilsi! Pragnę Was wszystkich pozyskać dla wspierania Kościoła przez Matkę Chrystusową. Poczujcie się odpowiedzialni za Kościół święty, za jego losy i rozwój, za waszą ochrzczoną Ojczyznę, za wiarę naszych braci.
Prymas Tysiąclecia Kardynał Stefan Wyszyński

Powrót na główną stronę.....

Pragnę się cała przemienić w miłosierdzie Twoje i być żywym odbiciem Ciebie. - Siostra Faustyna
Beatyfikacja kard. Stefana Wyszyńskiego : 7 czerwca 2020 roku - nowa data - 12 września 2021 roku
--
Choćbyś przegrał całkowicie zbierz się, zgarnij, dźwignij, zacznij od nowa! Spróbuj budować na tym co w tobie jest z Boga.
- Kardynał Stefan Wyszyński


piątek, 1 lipca 2016

Uroczystość Najdroższej Krwi Jezusa Chrystusa - święto obchodzone w Zgromadzeniach Misjonarzy Krwi Chrystusa i Sióstr Adoratorek Krwi Chrystusa.


Krwi Chrystusa, wybaw nas!



Krew daje życie. Krew, to życie... Nie byłoby mnie - Pomocnika Maryi - gdyby nie pewien zakład. Kiedy demon - pewny wygranej - rzucał kości o moją znękaną duszę stanął przede mną Bóg i zapytał:  Co wybierasz? Życie czy śmierć? Błogosławieństwo czy przekleństwo? Jezus był smutny i zatroskany. Stał w deszczu łez pod drzwiami mojego serca. Mogłam przecież odrzucić Jego Odkupieńczy Dar - odtrącić Kielich Przenajświętszej Krwi Baranka! Nie uczyniłam tego, nie wzgardziłam tym bezcennym Darem, gdyż uwierzyłam Wielkiej Miłości jaką obdarzył mnie Bóg w Swoim Synu - Jezusie Chrystusie. Jezus oddał Swoje Życie za mnie, abym miała Odkupienie - przebaczenie wszystkich grzechów i Życie Wieczne. Wystarczył jeden akt woli, heroiczny akt woli udręczonej duszy, aby odmienić swój los i wygrać Życie Wieczne. Nie przegrywa ten, kto wszystko stracił i jest życiowym bankrutem, ale ten, kto odrzuca Boga i Jego Miłość. Tamtego dnia, gdy demon rzucał kości o moją duszę, złożyłam moje całe życie i siebie u stóp Krzyża, złożyłam moje życie i siebie w ręce miłującego mnie Boga.   

Krwi Chrystusa, wybaw nas! Krwi Chrystusa, wybaw wszystkich ludzi! Niech zatryumfuje w naszych sercach Twoje Królestwo - Królestwo Miłości i Światła. Amen.

Litania Zwycięstwa

Wielbię Rany i Krew Chrystusa.
Ona uzdrawia moje ciało,
Ona koi moją duszę,
Ona leczy mój umysł.
Chwała i moc Barankowi Bożemu,
Który za nas pośród męki
przelał swoją Krew.
Jego Krew ma moc oczyszczenia,
Jego Krew ma moc przebaczenia,
Jego Krew ma moc wyzwolenia,
Jego Krew ma moc odnowienia,
Jego Krew ma moc ocalenia,
Jego Krew zwycięża.
Wszystko jest możliwe dla tego,
kto uwierzył w moc Krwi Baranka.
Wielbię Krew Baranka,
Która obmywa mnie z win,
Aż jak śnieg biały się staję.
Wielbię Krew Baranka,
Która mocą swą wyzwala mnie
z pęt grzechów i przywiązań.
Wielbię Krew Baranka,
mocniejszą niż moja.
Ona kształtuje mnie na obraz
i podobieństwo Boże.
Wielbię Krew Baranka,
która zwycięża wszelkie
przytłaczające mnie wrogie moce.
Wielbię Krew Baranka,
Ona chroni mnie
od chytrych zakusów wroga.
Wielbię Krew Baranka,
która przygotowuje mi
weselne szaty.
Wielbię Krew Baranka,
która wszystko,
wszystko czyni nowym.
Alleluja! Amen.

Źródło modlitwy: strona Zgromadzenia Misjonarzy Krwi Chrystusa.


Walczyć do ostatniej kropli krwi, do ostatniej kropli potu...


Najpierw nadzieja i radość - Polska w ćwierćfinale Mistrzostw Europy! Potem żal i łzy po przegranej w rzutach karnych, ale i ogromna wdzięczność za ciężką pracę i waleczność polskich piłkarzy. DZIĘKUJĘ za wspaniałą grę. DZIĘKUJĘ za wspaniałe kilka pierwszych minut i zażarty bój całej drużyny. Najważniejsze to nie przegrać życia. Mój wujek kona w męczarniach. Wszyscy mówią, że przegrał walkę o życie i rak go pokonał. To już koniec, wzdychają ciężko, ale oprócz zwyciężenia przeciwnika jest także inny rodzaj zwycięstwa. Można przegrać walkę, ale nie zostać pokonanym i wygrać Życie Wieczne, wygrać Przyjaźń, wygrać Braterstwo i poczucie jedności. Czy kocham Polskę i pracuję dla Polski? Czy walczę o dobry byt nie tylko dla siebie, ale i dla innych Polaków - moich sióstr i braci? Czy czuję się odpowiedzialna za Wielką Rodzinę jaką jest Polska? Nie stracić z oczu celu. Nie dać się wdeptać w ziemię. Nie dać się zwyciężyć przeciwnościom losu i złym mocom, które najpierw zabijają ducha, a potem miażdżą ciało. Daj nam wytrwać w Twojej Miłości Jezu i obdarz nas wytrwałością w dążeniu do Dobra. Niech dzielnie pracujemy na rzecz Królestwa Niebieskiego na ziemi. Amen.




Rozważania na dzisiejszy dzień. Erem Maryi "Brama Nieba": Miłosierdzie większe niż grzech...
Ewangelia do rozważań: Mt 9,9-13.

Źródło obrazka: Matthias Grünewald - fragment obrazu... Całość - ołtarz z Isenheim...