...

...
Miłować Boga, troszczyć się o braci, Kościół i Ojczyznę.
Założyciel..... O Pomocnikach Matki Kościoła....Ośrodki w Polsce..... Polecane strony.....


Apel Założyciela...
Najmilsi! Pragnę Was wszystkich pozyskać dla wspierania Kościoła przez Matkę Chrystusową. Poczujcie się odpowiedzialni za Kościół święty, za jego losy i rozwój, za waszą ochrzczoną Ojczyznę, za wiarę naszych braci.
Prymas Tysiąclecia Kardynał Stefan Wyszyński

Powrót na główną stronę.....

Pragnę się cała przemienić w miłosierdzie Twoje i być żywym odbiciem Ciebie. - Siostra Faustyna
Beatyfikacja kard. Stefana Wyszyńskiego : 7 czerwca 2020 roku - nowa data - 12 września 2021 roku
--
Choćbyś przegrał całkowicie zbierz się, zgarnij, dźwignij, zacznij od nowa! Spróbuj budować na tym co w tobie jest z Boga.
- Kardynał Stefan Wyszyński


wtorek, 27 października 2015

Z czytań na dzisiejszy dzień.

Bracia: Sądzę, że cierpień teraźniejszych nie można stawiać na równi z Chwałą, która ma się w nas objawić. Bo stworzenie z upragnieniem oczekuje objawienia się synów Bożych. Stworzenie bowiem zostało poddane marności nie z własnej chęci, ale ze względu na tego, który je poddał, w nadziei że również i ono zostanie wyzwolone z niewoli zepsucia, by uczestniczyć w wolności i chwale dzieci Bożych.
Wiemy przecież, że całe stworzenie aż dotąd jęczy i wzdycha w bólach rodzenia. Lecz nie tylko ono, ale i my sami, którzy już posiadamy pierwsze dary Ducha, i my również całą istotą swoją wzdychamy oczekując przybrania za synów, odkupienia naszego ciała. W nadziei bowiem już jesteśmy zbawieni. Nadzieja zaś, której spełnienie już się ogląda, nie jest nadzieją, bo jak można się jeszcze spodziewać tego, co się już ogląda? Jeżeli jednak, nie oglądając, spodziewamy się czegoś, to z wytrwałością tego oczekujemy. Rz 8, 18-25



Pan uczynił nam wielkie rzeczy i ogarnęła nas radość. Z Psalmu 126



Jezus mówił: "Do czego podobne jest królestwo Boże i z czym mam je porównać? Podobne jest do ziarnka gorczycy, które ktoś wziął i posadził w swoim ogrodzie. Wyrosło i stało się wielkim drzewem, tak że ptaki powietrzne gnieździły się na jego gałęziach".
I mówił dalej: "Z czym mam porównać królestwo Boże? Podobne jest do zaczynu, który pewna kobieta wzięła i włożyła w trzy miary mąki, aż wszystko się zakwasiło". Łk 13, 18-21


Moje nawrócenie zaczęło się od pragnienia wiary, od wielkiego pragnienia wiary. Byłam jak ziemia jałowa, palona promieniami słońca i smagana przez wiatr. Czekałam na śmierć albo cud. Twoje Słowo stało się dla mnie ziarnkiem gorczycy, które rzuciłeś niepostrzeżenie w moje serce i zaczynem, który  poruszył moją duszę, ale to Twoje Ciało jest pokarmem dającym wzrost i życie. Dzięki Tobie oddycham swobodnie i biegnę. Dzięki Tobie moje myśli są lekkie i pełne słońca - rozkwitają nadzieją i miłością. Jezu! Wyrośnij we mnie drzewem silnej wiary i przemień mnie w chleb dla potrzebujących i szukających Boga. Amen.

Modlitwa po Komunii Świętej. Baranku Boży! Moja Tarczo i Obrono! Strzeż moich myśli. Rozwiewaj plewy i kąkol zła. Zachowuj ziarno dobra, żeby każda moja myśl była pełna światła i miłości, żeby prowadziła ku Tobie, bo w Tobie jest wszystko - i radość, i życie, i z martwych wstawanie. Amen.


Rozważania na dzisiejszy dzień. Eremita z Eremu Maryi "Brama Nieba": Przedsięwzięcia i pokusy...