...

...
Miłować Boga, troszczyć się o braci, Kościół i Ojczyznę.
Założyciel..... O Pomocnikach Matki Kościoła....Ośrodki w Polsce..... Polecane strony.....


Apel Założyciela...
Najmilsi! Pragnę Was wszystkich pozyskać dla wspierania Kościoła przez Matkę Chrystusową. Poczujcie się odpowiedzialni za Kościół święty, za jego losy i rozwój, za waszą ochrzczoną Ojczyznę, za wiarę naszych braci.
Prymas Tysiąclecia Kardynał Stefan Wyszyński

Powrót na główną stronę.....

Pragnę się cała przemienić w miłosierdzie Twoje i być żywym odbiciem Ciebie. - Siostra Faustyna
Beatyfikacja kard. Stefana Wyszyńskiego : 7 czerwca 2020 roku - nowa data - 12 września 2021 roku
--
Choćbyś przegrał całkowicie zbierz się, zgarnij, dźwignij, zacznij od nowa! Spróbuj budować na tym co w tobie jest z Boga.
- Kardynał Stefan Wyszyński


piątek, 17 lipca 2015

Dzień po przyjęciu Szkaplerza...

Poranna odpowiedź mojego serca.

"Wielbi dusza moja Pana!" 
Od wczoraj czuję Radość i Wdzięczność, gdyż "wielkie rzeczy uczynił mi Wszechmocny". Wyrwał mnie ze szponów śmierci, opatrzył moje rany, uwolnił od ciemności i pustki, zaprosił do Przyjaźni ze sobą...

"Mów, Panie, bo sługa Twój słucha!"
Po roku od oddania swojego życia Jezusowi i zawierzenia się Maryi chcę nadal podążać za Jezusem i być Jego uczniem. W komentarzu do dzisiejszych czytań Ojcowie z Centrum Duchowości Benedyktyńskiej piszą: "Przyjęcie Chrystusowego wyzwolenia oznacza jednocześnie pójście za Nim i podjęcie nauki miłości na wzór Jego miłości do nas." Moje Nawrócenie zaczęło się od wstrząśnienia serca i ukazania mi ogromu zła, w które byłam uwikłana. Najsilniejszym z pęt była Pycha, która tak się rozrosła, że jej nie dostrzegałam, bo przysłoniła mi wszystko. Iść za Chrystusem to umierać każdego dnia dla świata i rodzić się dla dobra - rodzić się dla Królestwa Bożego.