...

...
Miłować Boga, troszczyć się o braci, Kościół i Ojczyznę.
Założyciel..... O Pomocnikach Matki Kościoła....Ośrodki w Polsce..... Polecane strony.....


Apel Założyciela...
Najmilsi! Pragnę Was wszystkich pozyskać dla wspierania Kościoła przez Matkę Chrystusową. Poczujcie się odpowiedzialni za Kościół święty, za jego losy i rozwój, za waszą ochrzczoną Ojczyznę, za wiarę naszych braci.
Prymas Tysiąclecia Kardynał Stefan Wyszyński

Powrót na główną stronę.....

Pragnę się cała przemienić w miłosierdzie Twoje i być żywym odbiciem Ciebie. - Siostra Faustyna
Beatyfikacja kard. Stefana Wyszyńskiego : 7 czerwca 2020 roku - nowa data - 12 września 2021 roku
--
Choćbyś przegrał całkowicie zbierz się, zgarnij, dźwignij, zacznij od nowa! Spróbuj budować na tym co w tobie jest z Boga.
- Kardynał Stefan Wyszyński


wtorek, 11 sierpnia 2015

Patronka dnia dzisiejszego: święta Klara.



Święta Klaro! Ucz nas kochać Chrystusa obecnego w Najświętszym Sakramencie.
Boże, spraw, żebyśmy spotykali zawsze ludzi, którzy będą nas prowadzić do Chrystusa
i spraw też, żebyśmy sami prowadzili innych do Niego.
"Weźcie moje jarzmo na siebie i uczcie się ode Mnie, bo jestem cichy i pokorny sercem."Mt 11,29ab

"Syn Boży stał się dla nas drogą [...] Byłyśmy fizycznie słabe i ułomne, ale nie cofałyśmy się przed niedostatkiem, ubóstwem, pracą i utrapieniem, ani przed lekceważeniem i wzgardą świata." Święta Klara [1]

Bardzo pragnę iść dzielnie za Jezusem, nie przywiązywać się do dóbr doczesnych i wypełniać Jego przykazania, ale jestem słaba i pod wpływem trudności łatwo ulegam zniechęceniu i upadam. "Dlatego [tak jak święta Klara] klękam [dzisiaj] przed Ojcem Pana naszego Jezusa Chrystusa, aby przez zasługi chwalebnej Dziewicy, świętej Jego Matki, świętego Ojca naszego Franciszka i wszystkich świętych, sam Pan, który dał dobry początek, dawał wzrost i wytrwanie do końca. Amen."[2]

***

Bądź mężny i mocny, nie lękaj się, nie bój się ich, gdyż Pan, Bóg twój, idzie z tobą, nie opuści cię i nie porzuci. (...) Bądź mężny i mocny (...) Sam Pan, który pójdzie przed tobą, On będzie z tobą, nie opuści cię i nie porzuci. Nie lękaj się i nie drżyj! Pwt 31, 6-8

On Bogiem wiernym, a nie zwodniczym,
On sprawiedliwy i prawy.
Pwt 32,4
  


Moja modlitwa przed Najświętszym Sakramentem.
Panie Jezu Chryste, ulituj się nade mną i w Miłosierdziu swoim zmyj nieprawość moją!
Niech przyjmując Najświętszy Sakrament  - źródło mocy, życia i uzdrowienia - nie zasmucam Cię i nie będę powodem zgorszenia dla innych. Pomóż mi w każdych okolicznościach zachowywać serce czyste i trwać z ufnością pod Krzyżem. Niech nie stracę nigdy z oczu Światła Twojej Miłości a moim sercem nie zachwieją lęk i zwątpienie. Strzeż mnie Boże i broń jako Swojej własności, bym już nigdy nie wpadła w sidła ciemności i otchłań rozpaczy, z których mnie wyrwałeś w dniu mojego nawrócenia. Jezu, powierzam Ci siebie, moich bliskich i wszystkich, za których zobowiązałam się modlić. Amen.


O świętej Klarze...
Rozważania na dzisiejszy dzień: Eremita z Eremu Maryi "Brama Nieba"... 



Źródło obrazka...

[1] Z Testamentu św. Klary...
[2] Tamże.