...

...
Miłować Boga, troszczyć się o braci, Kościół i Ojczyznę.
Założyciel..... O Pomocnikach Matki Kościoła....Ośrodki w Polsce..... Polecane strony.....


Apel Założyciela...
Najmilsi! Pragnę Was wszystkich pozyskać dla wspierania Kościoła przez Matkę Chrystusową. Poczujcie się odpowiedzialni za Kościół święty, za jego losy i rozwój, za waszą ochrzczoną Ojczyznę, za wiarę naszych braci.
Prymas Tysiąclecia Kardynał Stefan Wyszyński

Powrót na główną stronę.....

Pragnę się cała przemienić w miłosierdzie Twoje i być żywym odbiciem Ciebie. - Siostra Faustyna
Beatyfikacja kard. Stefana Wyszyńskiego : 7 czerwca 2020 roku - nowa data - 12 września 2021 roku
--
Choćbyś przegrał całkowicie zbierz się, zgarnij, dźwignij, zacznij od nowa! Spróbuj budować na tym co w tobie jest z Boga.
- Kardynał Stefan Wyszyński


piątek, 15 kwietnia 2016

Z czytań na dzisiejszy dzień.


www.karmel.szczecin.pl


Szaweł ciągle jeszcze siał grozę i dyszał żądzą zabijania uczniów Pańskich. (...) Gdy zbliżał się już w swojej podróży do Damaszku, olśniła go nagle światłość z nieba. A gdy upadł na ziemię, usłyszał głos, który mówił: «Szawle, Szawle, dlaczego Mnie prześladujesz?» «Kto jesteś, Panie?» – powiedział. A On: «Ja jestem Jezus, którego ty prześladujesz. (...) Szaweł podniósł się z ziemi, a kiedy otworzył oczy, nic nie widział. (...) Dz 9, 1-20

Żydzi sprzeczali się między sobą, mówiąc: «Jak On może nam dać swoje ciało do jedzenia?» Rzekł do nich Jezus: «Zaprawdę, zaprawdę, powiadam wam: Jeżeli nie będziecie jedli Ciała Syna Człowieczego ani pili Krwi Jego, nie będziecie mieli życia w sobie. Kto spożywa moje Ciało i pije moją Krew, ma życie wieczne, a Ja go wskrzeszę w dniu ostatecznym.

Ciało moje jest prawdziwym pokarmem, a Krew moja jest prawdziwym napojem. Kto spożywa moje Ciało i Krew moją pije, trwa we Mnie, a Ja w nim. Jak Mnie posłał żyjący Ojciec, a Ja żyję przez Ojca, tak i ten, kto Mnie spożywa, będzie żył przeze Mnie. To jest chleb, który z nieba zstąpił – nie jest on taki jak ten, który jedli wasi przodkowie, a poumierali. Kto spożywa ten chleb, będzie żył na wieki». To powiedział, nauczając w synagodze w Kafarnaum. J 6, 52-59



Nie troszczcie się zbytnio o swoje życie (...) Przypatrzcie się ptakom w powietrzu: nie sieją ani żną i nie zbierają do spichrzów, a Ojciec wasz niebieski je żywi. Mt 6, 25-26

Modlitwa: Jezu! Jak ptaki niebieskie przysiadamy na Twoich ramionach a Ty nam dajesz schronienie i troszczysz się o nas. Rozpięty na drzewie Krzyża karmisz nas Swoim Ciałem i Krwią. Niech wszyscy wierzący, którzy przyjmują Twoje Ciało i Krew staną się jednym Ciałem w Tobie. Niech będą krwią z krwi, kością z kości Dziećmi Boga Żywego. Niech porzucą wszystkie troski, pogoń za marnościami, żądzę zemsty i z radością pójdą za Tobą, ufając że wystarczy wytrwać w Tobie a o resztę zatroszczysz się Sam. Amen.


Rozważania na dzisiejszy dzień. Erem Maryi "Brama Nieba": 22.30 i Boska Miłość...