...

...
Miłować Boga, troszczyć się o braci, Kościół i Ojczyznę.
Założyciel..... O Pomocnikach Matki Kościoła....Ośrodki w Polsce..... Polecane strony.....


Apel Założyciela...
Najmilsi! Pragnę Was wszystkich pozyskać dla wspierania Kościoła przez Matkę Chrystusową. Poczujcie się odpowiedzialni za Kościół święty, za jego losy i rozwój, za waszą ochrzczoną Ojczyznę, za wiarę naszych braci.
Prymas Tysiąclecia Kardynał Stefan Wyszyński

Powrót na główną stronę.....

Pragnę się cała przemienić w miłosierdzie Twoje i być żywym odbiciem Ciebie. - Siostra Faustyna
Beatyfikacja kard. Stefana Wyszyńskiego : 7 czerwca 2020 roku - nowa data - 12 września 2021 roku
--
Choćbyś przegrał całkowicie zbierz się, zgarnij, dźwignij, zacznij od nowa! Spróbuj budować na tym co w tobie jest z Boga.
- Kardynał Stefan Wyszyński


niedziela, 16 kwietnia 2017

Uroczystość Zmartwychwstania Pańskiego: W Tobie jest światło!


Umarliście bowiem i wasze życie jest ukryte z Chrystusem w Bogu. Gdy się ukaże Chrystus, nasze Życie, wtedy i wy razem z Nim ukażecie się w chwale. Kol 3, 3-4

Ty Jesteś Życiem, Światłem i Radością. 
Ty Jesteś najbezpieczniejszą z Dróg i Zmartwychwstaniem. 
Jedynie Ty masz słowa życia wiecznego, gładzisz grzechy i zbawiasz.
Jezu, Słowo wcielone, ufamy Tobie. 
Prowadź nas i naucz kochać.
Niech będziemy w świecie znakiem Twojej miłości.
Amen.



11 kwietnia moja Babcia spoczęła w Bogu. Powierzyłam ją Chrystusowi - Temu, który kocha aż po Krzyż i nigdy nie zawodzi. On może wszystko. On Jest Najwyższym Dobrem i Niezmierzoną Miłością. Ufam Mu bezgranicznie. Oddałam Mu swoje życie oraz wszystkich, których kocham. Zwyciężyć można tylko z Nim. Życie bez Niego nie ma sensu i prowadzi do śmierci. Śmierć, gdy trwamy zanurzeni w Chrystusie, prowadzi do życia, które jest pełnią szczęścia. Dla mnie żyć, to trwać w Chrystusie. Kto w Nim trwa, ten idzie ufnie za Nim jak czynią to owce, podążające za swoim pasterzem. Odkąd Jezus mnie przygarnął śmierć mnie nie przeraża, a ciemność nie trwoży. Wiem, że z Nim mogę wszystko.