...

...
Miłować Boga, troszczyć się o braci, Kościół i Ojczyznę.
Założyciel..... O Pomocnikach Matki Kościoła....Ośrodki w Polsce..... Polecane strony.....


Apel Założyciela...
Najmilsi! Pragnę Was wszystkich pozyskać dla wspierania Kościoła przez Matkę Chrystusową. Poczujcie się odpowiedzialni za Kościół święty, za jego losy i rozwój, za waszą ochrzczoną Ojczyznę, za wiarę naszych braci.
Prymas Tysiąclecia Kardynał Stefan Wyszyński

Powrót na główną stronę.....

Pragnę się cała przemienić w miłosierdzie Twoje i być żywym odbiciem Ciebie. - Siostra Faustyna
Beatyfikacja kard. Stefana Wyszyńskiego : 7 czerwca 2020 roku - nowa data - 12 września 2021 roku
--
Choćbyś przegrał całkowicie zbierz się, zgarnij, dźwignij, zacznij od nowa! Spróbuj budować na tym co w tobie jest z Boga.
- Kardynał Stefan Wyszyński


wtorek, 15 sierpnia 2017

Uroczystość Wniebowzięcia Najświętszej Maryi Panny.

...
Królowo Aniołów, Królowo Karmelu, Królowo Polski, Królowo Wniebowzięta, 
módl się za nami!

Stoi Królowa po Twojej prawicy.

Tron Twój, Boże, trwa na wieki,
berłem sprawiedliwym berło Twego królestwa.
Córki królewskie wychodzą na spotkanie z tobą,
królowa w złocie z Ofiru stoi po twojej prawicy.
 

Stoi Królowa po Twojej prawicy.

   
Posłuchaj, córko, spójrz i nakłoń ucha,
zapomnij o swym ludzie, o domu twego ojca.
Król pragnie twego piękna,
on twoim panem, oddaj mu pokłon.
 

Stoi Królowa po Twojej prawicy.

   
Córa królewska wchodzi pełna chwały,
odziana w złotogłów.
W szacie wzorzystej prowadzą ją do króla,
za nią prowadzą do ciebie dziewice, jej druhny.
 

Stoi Królowa po Twojej prawicy. Z Psalmu 45




(...) Błogosławiona jesteś, któraś uwierzyła, że spełnią się słowa powiedziane Ci od Pana».
Wtedy Maryja rzekła:
«Wielbi dusza moja Pana
i raduje się duch mój w Bogu, Zbawcy moim.
Bo wejrzał na uniżenie swojej służebnicy.
Oto bowiem odtąd błogosławić mnie będą
wszystkie pokolenia.
Gdyż wielkie rzeczy uczynił mi Wszechmocny,
święte jest imię Jego.
A Jego miłosierdzie z pokolenia na pokolenie
nad tymi, którzy się Go boją.
Okazał moc swego ramienia,
rozproszył pyszniących się zamysłami serc swoich.
Strącił władców z tronu, a wywyższył pokornych.
Głodnych nasycił dobrami, a bogatych z niczym odprawił.
Ujął się za swoim sługą, Izraelem,
pomny na swe miłosierdzie.
Jak obiecał naszym ojcom,
Abrahamowi i jego potomstwu na wieki». Łk 1, 39-56

***



Niech się nie trwoży serce wasze. (...) W domu Ojca mego jest mieszkań wiele. Gdyby tak nie było, to bym wam powiedział. Idę (...) przygotować wam miejsce. A gdy odejdę i przygotuję wam miejsce, przyjdę powtórnie i zabiorę was do siebie, abyście i wy byli tam, gdzie Ja jestem. J 14, 1-3

Niech serca wasze będą mocne, niezłomne: tacy niech będą wszyscy, co mają nadzieję w Panu. Ps 31, 25

Powiedziałem sobie: Wyznam Panu mą winę, a Ty wybaczyłeś mi grzechy. (...)
 Każdy bogobojny w swym ucisku powinien modlić się do Ciebie, 
a wtedy choćby przyszła bardzo wysoka fala, jego nie dosięgnie.  
Tyś moją obroną, Ty mnie przed  nieszczęściem osłaniasz (...). 
[I mówisz] Pouczę cię i wskażę ci drogę, którą winieneś kroczyć
Będę ci radą służył, nie spuszczę z ciebie oczu. Z Psalmu 32

Ja jestem drogą i prawdą, i życiem. Nikt nie przychodzi do Ojca inaczej jak tylko przeze Mnie. J 14, 6



Miłość Chrystusa przyciąga nas. Tak jak przyciągnęła wielu uczniów, w tym świętego Piotra. Porzucił wszystko i poszedł za Nim - kroczył nawet za Jezusem po wodzie. Poszły za Nim wierne niewiasty, Maria Magdalena i Matka Jego Maryja, stając odważnie u stóp Krzyża, chociaż były tylko słabymi kobietami  a widok, na który patrzyły, gdy konał, był straszny. Miłość Chrystusa przyciąga nas. Idźmy za Jezusem i my... Pójdźmy przez ogień pragnień i mgłę zagubienia. Przez wody łez i góry przeciwności. Przez trzęsienia serca, zaćmienia wiary i ciernie bólu. Przez mrok zwątpienia i mokradła rozpaczy. Niech nasze serca będą mocne i niezłomne. Niech nie zachwieje się nasza ufność, którą mamy w Bogu.

Modlitwa: Maryjo! Pociągnij nas. Za Tobą pobiegniemy. Jezu, gdy pobłądzę, i nie będę wiedziała dokąd iść, wskaż mi drogę. Jezu, gdy nie będę już miała sił, i upadnę wyczerpana, podnieś mnie i ponieś do Nieba. Amen.



***

Czytania na dzisiejszy dzień: Ap 11, 19a; 12, 1. 3-6a. 10ab. 1 Kor 15, 20-26

Źródło obrazka: Fr. Lawrence Lew, O.P.