...

...
Miłować Boga, troszczyć się o braci, Kościół i Ojczyznę.
Założyciel..... O Pomocnikach Matki Kościoła....Ośrodki w Polsce..... Polecane strony.....


Apel Założyciela...
Najmilsi! Pragnę Was wszystkich pozyskać dla wspierania Kościoła przez Matkę Chrystusową. Poczujcie się odpowiedzialni za Kościół święty, za jego losy i rozwój, za waszą ochrzczoną Ojczyznę, za wiarę naszych braci.
Prymas Tysiąclecia Kardynał Stefan Wyszyński

Powrót na główną stronę.....

Pragnę się cała przemienić w miłosierdzie Twoje i być żywym odbiciem Ciebie. - Siostra Faustyna
Beatyfikacja kard. Stefana Wyszyńskiego : 7 czerwca 2020 roku - nowa data - 12 września 2021 roku
--
Choćbyś przegrał całkowicie zbierz się, zgarnij, dźwignij, zacznij od nowa! Spróbuj budować na tym co w tobie jest z Boga.
- Kardynał Stefan Wyszyński


poniedziałek, 11 listopada 2019

Miłość Ojczyzny obowiązkiem chrześcijanina i miarą czlowieczeństwa.

Twe Królestwo Weź w porękę, Maryjo! 
(Z dawna Polski Tyś Królową)

Synowie marnotrawni, wyrodne dzieci Ojczyzny. Oddający ojczystą ziemię za kromkę chleba lub zaszczyty. Krótkowzroczni, zachłanni i bezwzględni. Ślepo zapatrzeni w prawo a łamiący prawa człowieka i wolność sumienia. Wielcy Europejczycy. Wydający swych braci bez mrugnięcia oka prześladowcom i wyzyskiwaczom. Zapominają, że narodowość europejska to fikcja. Istnieją tylko Narody Europy i Ojczyzny Europy, a nie jeden naród europejski. Szczęśliwa Europa, to jedynie Europa wolnych i suwerennych Ojczyzn. Ludzie wyzuci z patriotyzmu są niczym nowotwór. Rozkładają od wewnątrz Naród. Być patriotą to kochać ojczystą ziemię, troszczyć się o braci i być odpowiedzialnym za dziedzictwo przodków. Jakim ja jestem patriotą? Czy moje spojrzenie jest dalekosiężne? Czy ogarnia przeszłość i wybiega z troską w przyszłość? A może żyję bezmyślnie jak zwierzę i liczy się dla mnie tylko tu i teraz – ciepły kąt, kromka chleba… Nie ma Polski bez Ojczystej Mowy, bez umiłowania braci, szacunku dla Wiary Przodków. Nie ma Polski bez pamięci o przeszłości, bez odpowiedzialności, bez wytrwałej, uczciwej pracy i ofiary z siebie.





***
Jezu
naucz mnie
trwać przy Tobie
modlitwą
myślą
słowem
czynem

naucz mnie
słuchać Ciebie
uważnie
czujnie
umysłem
sercem


naucz mnie
kochać Ciebie
w siostrach
braciach
ojczystej ziemi


naucz mnie
trzymać się Słów Życia
i iść za Tobą
ku ojczyźnie w niebie


nie pozwól abym
idąc przez świat
roztrwoniła Twe Słowa
zapomniała Twą Miłość
zgubiła Ciebie i pobłądziła


gdy stracę Cię z oczu
gdy zgaśnie moja lampa wiary
gdy wpadnę w sidła zła


wyjdź mi naprzeciw
i ocal
jak ocaliłeś
skruszonego łotra
jawnogrzesznicę
wyrzekającego się Ciebie
Apostoła Piotra
Amen



___________________________

Modlitwa. Maryjo, która piastowałaś Serce Chrystusa i poszłaś za Nim aż pod Krzyż. Naucz mnie trwać przy Sercu Chrystusa - jak św. Jan. Naucz mnie pałać ogniem głoszenia Słów Życia - jak św. Paweł. Niech serca Polaków będą wierne Sercu Chrystusa a Polska będzie silna, bezpieczna i dostatnia.