...

...
Miłować Boga, troszczyć się o braci, Kościół i Ojczyznę.
Założyciel..... O Pomocnikach Matki Kościoła....Ośrodki w Polsce..... Polecane strony.....


Apel Założyciela...
Najmilsi! Pragnę Was wszystkich pozyskać dla wspierania Kościoła przez Matkę Chrystusową. Poczujcie się odpowiedzialni za Kościół święty, za jego losy i rozwój, za waszą ochrzczoną Ojczyznę, za wiarę naszych braci.
Prymas Tysiąclecia Kardynał Stefan Wyszyński

Powrót na główną stronę.....

Pragnę się cała przemienić w miłosierdzie Twoje i być żywym odbiciem Ciebie. - Siostra Faustyna
Beatyfikacja kard. Stefana Wyszyńskiego : 7 czerwca 2020 roku - nowa data - 12 września 2021 roku
--
Choćbyś przegrał całkowicie zbierz się, zgarnij, dźwignij, zacznij od nowa! Spróbuj budować na tym co w tobie jest z Boga.
- Kardynał Stefan Wyszyński


środa, 26 lutego 2020

Środa Popielcowa - początek Wielkiego Postu: Marność nad marnościami - wszystko marność... Koh 1,2

Grzech mój jest zawsze przede mną.
Przeciwko Tobie samemu zgrzeszyłem
i uczyniłem, co złe jest przed Tobą
. Ps 51


Stwórz, Boże, we mnie serce czyste
i odnów we mnie moc ducha.
Nie odrzucaj mnie od swego oblicza
i nie odbieraj mi świętego ducha swego
. Ps 51

Oto ja
proch tego świata

W moim sercu
tylko
gniew
pycha
pogarda
próżność
egoizm
i nienawiść

Przychodzę do Ciebie
z pustymi rękami

Nie mam nic
oprócz mojej nędzy

A TY mnie
witasz serdecznie
rozkrzyżowanymi szeroko
ramionami
i sercem
pełnym miłości
w którym nie ma
ani cienia
pogardy
gniewu
czy odrzucenia

Bez Miłości -
bez Ciebie Chryste -
marność nad marnościami -
wszystko marność

Twoja Miłość potrafi
nawet wypaloną pustynię
ludzkiego serca
przemienić
w pełen życia Ogród


+

Nawróćcie się do Mnie całym swym sercem, przez post i płacz, i lament.  (...)
Nawróćcie się do Pana, Boga waszego! On bowiem jest litościwy, miłosierny, 
nieskory do gniewu i bogaty w łaskę, a lituje się nad niedolą. Jl 2, 12-13

W imię Chrystusa prosimy: pojednajcie się z Bogiem! 
On to dla nas grzechem uczynił Tego, który nie znał grzechu (...). 2 Kor 5, 20-21