...

...
Miłować Boga, troszczyć się o braci, Kościół i Ojczyznę.
Założyciel..... O Pomocnikach Matki Kościoła....Ośrodki w Polsce..... Polecane strony.....


Apel Założyciela...
Najmilsi! Pragnę Was wszystkich pozyskać dla wspierania Kościoła przez Matkę Chrystusową. Poczujcie się odpowiedzialni za Kościół święty, za jego losy i rozwój, za waszą ochrzczoną Ojczyznę, za wiarę naszych braci.
Prymas Tysiąclecia Kardynał Stefan Wyszyński

Powrót na główną stronę.....

Pragnę się cała przemienić w miłosierdzie Twoje i być żywym odbiciem Ciebie. - Siostra Faustyna
Beatyfikacja kard. Stefana Wyszyńskiego : 7 czerwca 2020 roku - nowa data - 12 września 2021 roku
--
Choćbyś przegrał całkowicie zbierz się, zgarnij, dźwignij, zacznij od nowa! Spróbuj budować na tym co w tobie jest z Boga.
- Kardynał Stefan Wyszyński


niedziela, 5 kwietnia 2020

Zaufaj Bogu i powierz Mu siebie oraz wszystkich, których kochasz.


List Pana Boga do Ciebie



Moje drogie dziecko.

Być może Mnie nie znasz, ale Ja wiem o tobie wszystko.
[Psalm 139:1]
Wiem kiedy siadasz i kiedy wstajesz.
[Psalm 139:2]
Znam każdy twój krok.
[Psalm139:3]
Nawet włosy na twojej głowie są policzone.
[Mateusza10:29-31]
Bo stworzyłem cię na Moje podobieństwo.
 [1 Mojżeszowa 1:27]
Ja sprawiam, że żyjesz, poruszasz się i istniejesz.
[Dzieje Apostolskie 17:28]
Znałem cię jeszcze zanim się począłeś.
[Jeremiasza 1:4-5]
Wybrałem cię w dniu stworzenia.
[Efezjan 1:11-12]
Nie jesteś dziełem przypadku, bo twoje dni zapisane są
w Mojej księdze.
[Psalm 139:15- 16]
Ja zdecydowałem, kiedy się urodzisz i gdzie będziesz żył.
[Dzieje Apostolskie 17:26]
Jesteś wspaniale, cudownie stworzony.
[Psalm 139:14]
Ukształtowałem cię w łonie twojej matki.
[Psalm 139:13]
I dałem ci ujrzeć świat w dniu twych narodzin.
[Psalm 71:6]
Ci, którzy mnie nie znają stawiają mnie w złym świetle.
[Jana 8:41-44]
Lecz Ja nie jestem zły, nie odległy, jestem obrazem miłości.
[1 List Jana 4:9-10]
I pragnę wylać ją na ciebie obficie, ponieważ jesteś Moim dzieckiem, a Ja twoim Ojcem.
[1 List Jana 3:1]
Chcę zaoferować ci więcej niż twój ziemski ojciec kiedykolwiek mógłby ci dać.
[Mateusza 7:11]
Bo Ja jestem doskonałym Ojcem.
[Mateusza 5:48]
Każdy dobry dar, jaki otrzymujesz, pochodzi ode Mnie.
[Jakuba 1:17]
Bo Ja znam wszystkie twoje potrzeby i zaspokajam je.
[Mateusza 6:31-33]
Chcę dać ci nadzieję na przyszłość.
[Jeremiasza 29:11]
Ponieważ umiłowałem cię wieczną miłością.
[Jeremiasza 31:3]
Mam więcej myśli o tobie niż jest piasku na brzegu morza.
[Psalm 139:17-18]
Raduję się z ciebie.
[Sofoniasza 3:17]
I nigdy nie przestanę czynić dobra w twoim życiu.
[Jeremiasza 32:40]
Bo jesteś tym, co mam najdroższego.
[2 Mojżeszowa 19:5]
Z całej duszy i serca pragnę osadzić cię w twojej ziemi.
[Jeremiasza 32:41]
Chcę ci pokazać wielkie i wspaniałe rzeczy.
[Jeremiasza 33:3]
Jeśli będziesz Mnie szukał z całego serca, znajdziesz Mnie.
[5 Mojżeszowa 4:29]
Rozkoszuj się Mną, a spełnię pragnienia twego serce.
[Psalm 37:4]
Ponieważ to Ja ci je daję.
[Filipian 2:13]
Mogę zrobić dla ciebie więcej niż możesz sobie wyobrazić.
[Efezjan 3:20]
Ponieważ ja jestem twoją największą zachętą.
[2 Tesaloniczan 2:16-17]
Jestem ojcem, który pociesza w kłopotach.
[2 Koryntian 1:3-4]
Gdy twoje serce jest złamane, jestem blisko.
[Psalm 34:18]
Tak jak pasterz niesie owcę, tak Ja noszę cię blisko Swego serca.
[Izajasza 40:11]
Przyjdzie dzień, gdy zetrę wszelką łzę z twoich oczu,
i zabiorę ból jakiego doznałeś tu na ziemi.
[Objawienie Jana 21:3-4]
Jestem twoim ojcem i kocham cię tak mocno jak Mego Syna, Jezusa.
[Jana 17:26]
Bo w Jezusie wyraziłem Swą miłość do ciebie.
[Jana 17:26]
On jest doskonałym obrazem Mnie.
[Hebrajczyków 1:3]
On przyszedł, by pokazać, że jestem z tobą, a nie przeciwko.... [Rzymian 8:31], oraz by powiedzieć ci, że twoich grzechów nie liczę.
 [2 Koryntian 5:18-19]
Jezus umarł abyś mógł dostąpić pojednania.
[2 Koryntian 5:18-19]
Jego śmierć była najwyższym wyrazem Mojej miłości.
[1 List Jana 4:10]
Oddałem wszystko co kochałem, by zyskać twoją miłość.
[Rzymian 8:31-32]
Jeśli przyjmiesz Mego Syna, Jezusa w darze, przyjmiesz Mnie.
[1 List Jana 2:23]
I już nigdy nic nie odłączy cię od Mojej miłości.
[Rzymian 8:38-39]
Jestem twoim Ojcem i zawszę nim będę.
[Efezjan3:14-15]
Bo góry mogą ustąpić i pagórki się zachwiać, ale miłość moja nie odstąpi od ciebie.
[Izajasza54:10]
Ja i tylko Ja jestem twym pocieszycielem.
[Izajasza 51:12]
Za dnia nie porazi cię słońce ni księżyc wśród nocy.
[Psalm120:5-7]
Pamiętaj, że nigdy nie odstąpię od ciebie i cię nie porzucę.
[Jozuego 1:5]
Nie lękaj się, bo jestem z Tobą.
[Izajasza43:5]


Twój Ojciec – Bóg Wszechmogący