...

...
Miłować Boga, troszczyć się o braci, Kościół i Ojczyznę.
Założyciel..... O Pomocnikach Matki Kościoła....Ośrodki w Polsce..... Polecane strony.....


Apel Założyciela...
Najmilsi! Pragnę Was wszystkich pozyskać dla wspierania Kościoła przez Matkę Chrystusową. Poczujcie się odpowiedzialni za Kościół święty, za jego losy i rozwój, za waszą ochrzczoną Ojczyznę, za wiarę naszych braci.
Prymas Tysiąclecia Kardynał Stefan Wyszyński

Powrót na główną stronę.....

Pragnę się cała przemienić w miłosierdzie Twoje i być żywym odbiciem Ciebie. - Siostra Faustyna
Beatyfikacja kard. Stefana Wyszyńskiego : 7 czerwca 2020 roku - nowa data - 12 września 2021 roku
--
Choćbyś przegrał całkowicie zbierz się, zgarnij, dźwignij, zacznij od nowa! Spróbuj budować na tym co w tobie jest z Boga.
- Kardynał Stefan Wyszyński


wtorek, 29 grudnia 2015

Z czytań na dzisiejszy dzień. Oktawa Narodzenia Pańskiego. Patron: święty Tomasz Becket, biskup i męczennik.

Ciemności ustępują  - jaśnieje już prawdziwa jasność: Jezus Chrystus


(...) Po tym poznajemy, że znamy Jezusa, jeżeli zachowujemy Jego przykazania. Kto mówi: «Znam Go», a nie zachowuje Jego przykazań, ten jest kłamcą i nie ma w nim prawdy. Kto zaś zachowuje Jego naukę, w tym naprawdę miłość Boża jest doskonała. Po tym właśnie poznajemy, że jesteśmy w Nim. Kto twierdzi, że w Nim trwa, powinien również sam postępować tak, jak On postępował.
Umiłowani, nie piszę do was o nowym przykazaniu, ale o przykazaniu istniejącym od dawna, które mieliście od samego początku; tym dawnym przykazaniem jest nauka, którą posłyszeliście. A jednak piszę wam o nowym przykazaniu, które prawdziwe jest w Nim i w nas, ponieważ ciemności ustępują, a jaśnieje już prawdziwa światłość.
Kto twierdzi, że żyje w światłości, a nienawidzi brata swego, dotąd jeszcze jest w ciemności. Kto miłuje swego brata, ten trwa w światłości i nie może się potknąć. Kto zaś swojego brata nienawidzi, żyje w ciemności i działa w ciemności, i nie wie, dokąd idzie, ponieważ ciemności dotknęły ślepotą jego oczy. 1 J 2, 3-11


Jezu! Rozświetlaj mroki mego serca i naucz mnie żyć według Twoich przykazań. Niech ciemność nie ma do mnie dostępu. Ukryj mnie w Swoim Sercu przed wichrami lęków i pożądliwości.  Broń mnie przed pychą, zniechęceniem, pogardą, obojętnością i rozpaczą. Nie pozwól mi upaść, gdy się zachwieję. Niech moje serce nie zadrży z trwogi w czas próby. Niech nigdy nie zapominam, że Ty  - mój Bóg - jesteś ze mną i mnie podtrzymujesz. Wszak zapewniłeś nas: "Moje owce słuchają mego głosu, a Ja znam je. Idą one za Mną i Ja daję im życie wieczne. Nie zginą one na wieki i nikt nie wyrwie ich z mojej ręki. Ojciec mój, który Mi je dał, jest większy od wszystkich. I nikt nie może ich wyrwać z ręki mego Ojca." J 10, 27-29

Niech przykład życia świętego Tomasza Becketa zapali w nas gorącą miłość do Kościoła. Żyjmy tak, aby nie przynosić wstydu Kościołowi Świętemu i nie gorszyć innych, stając się tym samym przyczyną odstępstwa od wiary a nawet jej utraty. Amen


Rozważania na dzisiejszy dzień. Eremita z Eremu Maryi "Brama Nieba": Boże znaki...