...

...
Miłować Boga, troszczyć się o braci, Kościół i Ojczyznę.
Założyciel..... O Pomocnikach Matki Kościoła....Ośrodki w Polsce..... Polecane strony.....


Apel Założyciela...
Najmilsi! Pragnę Was wszystkich pozyskać dla wspierania Kościoła przez Matkę Chrystusową. Poczujcie się odpowiedzialni za Kościół święty, za jego losy i rozwój, za waszą ochrzczoną Ojczyznę, za wiarę naszych braci.
Prymas Tysiąclecia Kardynał Stefan Wyszyński

Powrót na główną stronę.....

Pragnę się cała przemienić w miłosierdzie Twoje i być żywym odbiciem Ciebie. - Siostra Faustyna
Beatyfikacja kard. Stefana Wyszyńskiego : 7 czerwca 2020 roku - nowa data - 12 września 2021 roku
--
Choćbyś przegrał całkowicie zbierz się, zgarnij, dźwignij, zacznij od nowa! Spróbuj budować na tym co w tobie jest z Boga.
- Kardynał Stefan Wyszyński


piątek, 6 stycznia 2017

Uroczystość Objawienia Pańskiego - Trzech Króli: Pokój i dobro!

...

Bóg będzie czuwał nad wami i sprawi, że wrócicie do kraju waszych przodków. Rdz 48,21

Powstań! Świeć, bo przyszło twe światło i chwała Pańska rozbłyska nad tobą. Iz 60,1

Upadli na twarz i oddali Mu pokłon. I otworzywszy swe skarby, ofiarowali Mu dary: 
złoto, kadzidło i mirrę. Mt 2,11

Drogo, która prowadzisz.
Prawdo, która się objawiasz.
Życie, które odradzasz i uzdrawiasz.
Nieskończone Dobro, które na nas czekasz.

Daj mi wytrwałość w podążaniu za Tobą,
Daj pokorę w dźwiganiu mojej nędzy.
Daj ufność w bezmiar Twojego miłosierdzia,
które zrodziła niewyczerpana Miłość Boga.

Jezu! Moje wszystko.
Prowadź mnie i strzeż tlącej się we mnie wiary,
przygasającej nadziei i blednącej miłości.
Niech trudy codzienności, bezmiar zła, choroby,
zmęczenie i bezsilność nie odbiorą mi Ciebie -
najcenniejszego Skarbu,
za którym tęsknią utrudzone dłonie człowieka,
szukającego szczęścia.

Jezu! Moje ręce są puste.
Nie mam dla Ciebie nic oprócz bezmiaru nędzy.
Jesteś wszystkim co mam
i wszystkim czego oczekuję, opuszczając ten świat.

Zajaśniej blaskiem chwały.
Obmyj z wszelkiej winy i przemień serce,
aby zatryumfowało Twoje Królestwo,
Królestwo Prawdy i Miłości,
Królestwo Boga Ojca, Syna i Ducha,
w których jest Życie i Zmartwychwstanie nasze.
Jezu, ufam Tobie.
Amen

"Pokłon Mędrców ze Wschodu złożony Dziecięciu Jezus, opisywany w Ewangelii przez św. Mateusza (Mt 2, 1-12), symbolizuje pokłon świata pogan, wszystkich ludzi, którzy klękają przed Bogiem Wcielonym. To jedno z najstarszych świąt w Kościele." Więcej... 



Komu oddaję pokłon i komu daję wiarę - Bogu czy szatanowi? Na czyim słowie polegam? Na słowie Chrystusa czy na obietnicach szatana? Za kim idę przez życie i kto jest moim przewodnikiem - Chrystus czy demon zwodziciel? Ja odkryłam SŁOWO, gdy zawiodłam się na ludzkich słowach. Bóg nigdy nie rzuca słów na wiatr i zawsze dotrzymuje danych obietnic. Kto postawi na Jezusa, ten wygra Niebo, choćby stracił wszystko, łącznie z życiem. Kto uwierzy zwodzicielowi, temu muszą wystarczyć namiastki i pozór szczęścia, które pryska niczym bańka mydlana. Nie dajmy się zwieść złu. Wybierajmy zawsze Jezusa.