...

...
Miłować Boga, troszczyć się o braci, Kościół i Ojczyznę.
Założyciel..... O Pomocnikach Matki Kościoła....Ośrodki w Polsce..... Polecane strony.....


Apel Założyciela...
Najmilsi! Pragnę Was wszystkich pozyskać dla wspierania Kościoła przez Matkę Chrystusową. Poczujcie się odpowiedzialni za Kościół święty, za jego losy i rozwój, za waszą ochrzczoną Ojczyznę, za wiarę naszych braci.
Prymas Tysiąclecia Kardynał Stefan Wyszyński

Powrót na główną stronę.....

Pragnę się cała przemienić w miłosierdzie Twoje i być żywym odbiciem Ciebie. - Siostra Faustyna
Beatyfikacja kard. Stefana Wyszyńskiego : 7 czerwca 2020 roku - nowa data - 12 września 2021 roku
--
Choćbyś przegrał całkowicie zbierz się, zgarnij, dźwignij, zacznij od nowa! Spróbuj budować na tym co w tobie jest z Boga.
- Kardynał Stefan Wyszyński


niedziela, 11 czerwca 2017

Uroczystość Trójcy Przenajświętszej.

więcej...



Tak Bóg umiłował świat, że Syna swego Jednorodzonego dał, aby każdy, kto w Niego wierzy, nie zginął, ale miał życie wieczne. Albowiem Bóg nie posłał swego Syna na świat po to, aby świat potępił, ale po to, by świat został przez Niego zbawiony. Kto wierzy w Niego, nie podlega potępieniu; a kto nie wierzy, już został potępiony, bo nie uwierzył w imię Jednorodzonego Syna Bożego. J 3,16-18



Moja wiara opiera się na Trzech Filarach:  Ojcu, Synu, Duchu. DUCHU, który tchnął we mnie życie, zanurzył w Oceanie Miłości i prowadzi ku Pełni Życia - ku Bożej, Świętej rzeczywistości - obdarowując dwoma darami: Wiarą oraz Nadzieją. SYNU, który wyrwał mnie ze szponów śmierci, wydał za mnie  samego Siebie i ofiarował mi serdeczną Przyjaźń, nie oczekując niczego w zamian. OJCU, który otulił mnie czułą Miłością i wzruszony wyznał, że od dawna jestem Jego umiłowanym i upragnionym dzieckiem, a jedyne czego pragnie to moje szczęście, a nie ślepe posłuszeństwo niewolnika, wypełniającego ze strachu Jego Wolę.


Pojedynczy człowiek jest niczym w oczach świata i wszystkim w oczach Boga. Jest odpadem, który ze składowiska rzeczy niepotrzebnych, przeznaczonych na przemiał, wykupuje Bóg. Jestem odpadem bezcennym, gdyż zostałam wykupiona Najświętszą Krwią Jego Umiłowanego Syna  Jezusa Chrystusa. Nie jestem zatem już niczym, ale Wielkim Skarbem, który ukrył w Swoich dłoniach Bóg i z czułością matki tuli do Swego Serca. Niech będzie Bóg w Trójcy Jedyny uwielbiony za cuda, które uczynił i czyni w moim życiu. Dziękuję za dar Wiary, za Nadzieję i Miłość, której doświadczam każdego dnia i w każdej chwili. Chwała Ojcu i Synowi i Duchowi Świętemu. Teraz i na wieki wieków. Amen.

***

Moje doświadczenie Trzech Osób Boskich. 


BÓG OJCIEC I CZUŁA MIŁOŚĆ.

Tak kocha mnie Bóg Ojciec:
Czyż może niewiasta zapomnieć o swym niemowlęciu,
ta, która kocha syna swego łona?
A nawet, gdyby ona zapomniała,
Ja nie zapomnę o tobie. Iz 49, 15

«Zanim ukształtowałem cię w łonie matki, znałem cię,
nim przyszedłeś na świat, poświęciłem cię. Jr 1, 5

Jestem z tobą, by cię chronić. Jr 1, 8

Zgoda na Wolę Bożą , to ufne otwarcie się na Dobro i Miłość, a nie zniewolenie:
Jeżeli którego z was, ojców, syn poprosi o chleb, czy poda mu kamień?
Albo o rybę, czy zamiast ryby poda mu węża?
Lub też gdy prosi o jajko, czy poda mu skorpiona? Łk 11, 11-12



SYN BOŻY I PRZYJAŹŃ, KTÓREJ NIE MOŻNA ODRZUCIĆ.

Wy jesteście przyjaciółmi moimi. J 15, 14

Pragnę! J 19,28 (Pragnę - zbawić, ocalić - właśnie ciebie i każdego człowieka.)

Jak Mnie umiłował Ojciec, tak i Ja was umiłowałem. Wytrwajcie w miłości mojej! J 15,9

Nie wyście Mnie wybrali, ale Ja was wybrałem. J 15,16

Nikt nie ma większej miłości od tej, gdy ktoś życie swoje oddaje za przyjaciół swoich. J 15, 13 (Jezus umiera na krzyżu z miłości do mnie i do każdego człowieka. Kiedy odrzucam lub zdradzam Jego miłość zadaję Mu cios prosto w serce.)



MOC DUCHA ŚWIĘTEGO.

Nikt (…) nie może powiedzieć bez pomocy Ducha Świętego: «Panem jest Jezus». 1Kor 12, 3

Każdy grzech i bluźnierstwo będą odpuszczone (…), ale bluźnierstwo przeciwko Duchowi nie będzie odpuszczone. Jeśli ktoś powie słowo przeciw Synowi Człowieczemu, będzie mu odpuszczone, lecz jeśli powie przeciw Duchowi Świętemu, nie będzie mu odpuszczone ani w tym wieku, ani w przyszłym. Mt 12,31-32


Grzeszyć przeciw Duchowi Świętemu, to odrzucać życie, miłość i dobro, a wybierać śmierć, egoizm i zło. Paradoksalnie nie grzeszy człowiek zaślepiony rozpaczą, ale wyrachowany cynik. Dopóki tli się w nas iskierka tęsknoty za dobrem i miłością mamy szansę odnaleźć Boga. Ta tęsknota uwrażliwia nas na obecność i asystę Ducha Świętego. Na mojej drodze do Boga stoi przejmujące doświadczenie Ducha Bożego i odkrycie Tego, Który Jest, Przebacza i Kocha. Zostałam obdarzona Miłością i przyjęłam ją, chociaż moje serce było pełne bólu, poranione i porażone rozpaczą. Niech będzie uwielbiony Bóg w Trójcy Jedyny za dary, którymi mnie obdarzył i wciąż obdarza - za Wiarę, Nadzieję i Miłość.