...

...
Miłować Boga, troszczyć się o braci, Kościół i Ojczyznę.
Założyciel..... O Pomocnikach Matki Kościoła....Ośrodki w Polsce..... Polecane strony.....


Apel Założyciela...
Najmilsi! Pragnę Was wszystkich pozyskać dla wspierania Kościoła przez Matkę Chrystusową. Poczujcie się odpowiedzialni za Kościół święty, za jego losy i rozwój, za waszą ochrzczoną Ojczyznę, za wiarę naszych braci.
Prymas Tysiąclecia Kardynał Stefan Wyszyński

Powrót na główną stronę.....

Pragnę się cała przemienić w miłosierdzie Twoje i być żywym odbiciem Ciebie. - Siostra Faustyna
Beatyfikacja kard. Stefana Wyszyńskiego : 7 czerwca 2020 roku - nowa data - 12 września 2021 roku
--
Choćbyś przegrał całkowicie zbierz się, zgarnij, dźwignij, zacznij od nowa! Spróbuj budować na tym co w tobie jest z Boga.
- Kardynał Stefan Wyszyński


środa, 21 czerwca 2017

Z czytań na dzisiejszy dzień. Zabiegać o względy Boga, a nie ludzi.

Jeśli Mnie kto miłuje, będzie zachowywał moją naukę, a Ojciec mój umiłuje go, i do niego przyjdziemy. J 14,23

Strzeżcie się, żebyście uczynków pobożnych nie wykonywali przed ludźmi po to, aby was widzieli; inaczej nie będziecie mieli nagrody u Ojca waszego, który jest w niebie. Mt 6,1-6.16-18


***


Przyjdź Panie, rozjaśnij moje myśli i pokieruj moimi krokami, bo pragnę wypełniać Twoją Wolę. Bez Ciebie jestem ślepa i zbaczam z Drogi Życia. Bez Ciebie łatwo ulegam emocjom. Bez Ciebie dokonuję złych wyborów.  Plączą mi się słowa i mylą ścieżki. Przyjdź Panie, rozjaśnij moje myśli i pokieruj moimi krokami, bo niczego tak bardzo nie pragnę jak wypełniać Twoją Wolę. Wszak to jedyna  i najpewniejsza droga do celu: Pokoju serca, Dobra, Szczęścia. Naucz żyć w świecie oplecionym intrygami, ludzką nieżyczliwością, wyrachowaniem i obojętnością. Powiedz co czynić i co mówić. Milczeć czy się bronić? Światło mojej duszy. Jedyna Nadziejo, która nie zawodzisz. Nie zależy mi na ludzkich względach ani na tym, czym kusi świat. Naucz mnie ufności, która nie drży z lęku przed tym co ma przyjść. Niech troska o jutro nie oddala mnie od Ciebie. Bądź przy mnie kiedy będzie się wypełniać Twoja Wola. Amen.