...

...
Miłować Boga, troszczyć się o braci, Kościół i Ojczyznę.
Założyciel..... O Pomocnikach Matki Kościoła....Ośrodki w Polsce..... Polecane strony.....


Apel Założyciela...
Najmilsi! Pragnę Was wszystkich pozyskać dla wspierania Kościoła przez Matkę Chrystusową. Poczujcie się odpowiedzialni za Kościół święty, za jego losy i rozwój, za waszą ochrzczoną Ojczyznę, za wiarę naszych braci.
Prymas Tysiąclecia Kardynał Stefan Wyszyński

Powrót na główną stronę.....

Pragnę się cała przemienić w miłosierdzie Twoje i być żywym odbiciem Ciebie. - Siostra Faustyna
Beatyfikacja kard. Stefana Wyszyńskiego : 7 czerwca 2020 roku - nowa data - 12 września 2021 roku
--
Choćbyś przegrał całkowicie zbierz się, zgarnij, dźwignij, zacznij od nowa! Spróbuj budować na tym co w tobie jest z Boga.
- Kardynał Stefan Wyszyński


czwartek, 20 lipca 2017

Z czytań na dzisiejszy dzień: JESTEM, KTÓRY JESTEM.

Mojżesz rzekł do Boga: Oto pójdę do Izraelitów i powiem im: Bóg ojców naszych posłał mię do was. Lecz gdy oni mnie zapytają, jakie jest Jego imię, to cóż im mam powiedzieć? Odpowiedział Bóg Mojżeszowi: JESTEM, KTÓRY JESTEM. I dodał: Tak powiesz synom Izraela: JESTEM posłał mnie do was. Mówił dalej Bóg do Mojżesza: Tak powiesz Izraelitom: JESTEM, Bóg ojców waszych, Bóg Abrahama, Bóg Izaaka i Bóg Jakuba posłał mnie do was. To jest imię moje na wieki i to jest moje zawołanie na najdalsze pokolenia. Idź, a gdy zbierzesz starszych Izraela, powiesz im: Objawił mi się Pan, Bóg ojców waszych, Bóg Abrahama, Bóg Izaaka i Bóg Jakuba i powiedział: Nawiedziłem was i ujrzałem, co wam uczyniono w Egipcie. Postanowiłem więc wywieść was z ucisku w Egipcie i zaprowadzić do ziem Kananejczyka, Chetyty, Amoryty, Peryzzyty, Chiwwity i Jebusyty, do ziemi opływającej w mleko i miód. Oni tych słów usłuchają. I pójdziesz razem ze starszymi z Izraela do króla egipskiego i powiecie mu: Pan, Bóg Hebrajczyków, nam się objawił. Pozwól nam odbyć drogę trzech dni przez pustynię, abyśmy złożyli ofiary Panu, Bogu naszemu. Ja zaś wiem, że król egipski pozwoli nam wyjść z Egiptu tylko wtedy, gdy będzie zmuszony ręką przemożną. Wyciągnę przeto rękę i uderzę Egipt różnymi cudami, jakich tam dokonam, a wypuści was.Wj 3,13-20


Przyjdźcie do Mnie wszyscy, którzy utrudzeni i obciążeni jesteście, a Ja was pokrzepię. Weźcie moje jarzmo na siebie i uczcie się ode Mnie, bo jestem cichy i pokorny sercem, a znajdziecie ukojenie dla dusz waszych. Albowiem jarzmo moje jest słodkie, a moje brzemię lekkie. Mt 11,28-30


Po jednym z największych życiowych tąpnięć runęło moje życie. Gdy rozejrzałam się wokół nie było już nic. Otaczały mnie same ruiny. Nie było mojego życia, nie było mnie, nie było też ani jednego z dawnych Przyjaciół i nie było już marzeń, ani woli życia. Byłam rozgoryczona, pełna bólu i żalu. Jedyne, czego pragnęłam to umrzeć. W głębokiej ciszy przerywanej samotnym szlochem, w mrocznej otchłani świadomości, rozległ się nieoczekiwanie głos i przemówił: Jestem, Który Jestem. Jestem, zawsze byłem i będę przy Tobie.

SŁOWO. To w nim i przez nie objawił się w moim życiu Bóg. Najpierw przyszedł do mnie w Słowie, które jest PRAWDĄ, ŻYCIEM i OBECNOŚCIĄ, a potem rozbłysł cudownym Światłem i zapłonął ogniem Miłości. Jestem-kocham-nie zostawię cię-zawsze będę przy tobie. Oto Bóg. Oto Ten, Który JEST i Kocha. Najpierw przyjął kształt Słowa, wyznał Miłość i przyciągnął do Siebie. Potem powiedział, że NICZEGO ode mnie w zamian nie oczekuje, że jedyne czego pragnie to moje szczęście. W końcu ofiarował mi Swoje Serce. Bóg - Niepojęty, Wielki, Święty, Niezwykły. Miłość i Życie. Pełnia Niewyobrażalnego Szczęścia. Objawia się komu chce i kiedy chce. Niewidzialny, a jednocześnie namacalny. Daleki, a jednocześnie bliski. Czasem dopiero wtedy GO zauważamy, gdy rozpadnie się twarda skorupa zmysłowości i ogołoceni ze wszystkiego - nawet z własnego ciała, kruchego i podatnego na erozję - stajemy zupełnie nadzy wobec Istnienia. On jest Tym, Który Jest...  Kiedyś mijałam Go obojętnie, nieświadoma Jego istnienia, pędząc przez życie i chłonąc łapczywie wrażenia, kolekcjonując ludzi, zdobywając szczyty i zaszczyty, potykając się i zaliczając upokorzenia,  gromadząc dobra, smakując przyjemności i mknąc przez tunele zdarzeń w poszukiwaniu szczęścia. ON jednak odnalazł mnie i zatrzymał. Zastąpił mi drogę, gdy chciałam skoczyć w Otchłań. Kiedy ludzie pytają mnie kim jest Bóg, to odpowiadam bez wahania: To Ktoś, Kto mnie kocha ponad wszystko i pomimo wszystko. Kocha mnie do szaleństwa, chociaż dobrze mnie zna i wie, że ja nie potrafię tak mocno GO kochać jak ON kocha mnie. To jedyna Osoba, której bezgranicznie ufam.