...

...
Miłować Boga, troszczyć się o braci, Kościół i Ojczyznę.
Założyciel..... O Pomocnikach Matki Kościoła....Ośrodki w Polsce..... Polecane strony.....


Apel Założyciela...
Najmilsi! Pragnę Was wszystkich pozyskać dla wspierania Kościoła przez Matkę Chrystusową. Poczujcie się odpowiedzialni za Kościół święty, za jego losy i rozwój, za waszą ochrzczoną Ojczyznę, za wiarę naszych braci.
Prymas Tysiąclecia Kardynał Stefan Wyszyński

Powrót na główną stronę.....

Pragnę się cała przemienić w miłosierdzie Twoje i być żywym odbiciem Ciebie. - Siostra Faustyna
Beatyfikacja kard. Stefana Wyszyńskiego : 7 czerwca 2020 roku - nowa data - 12 września 2021 roku
--
Choćbyś przegrał całkowicie zbierz się, zgarnij, dźwignij, zacznij od nowa! Spróbuj budować na tym co w tobie jest z Boga.
- Kardynał Stefan Wyszyński


piątek, 21 lipca 2017

Z czytań na dzisiejszy dzień: Krew Baranka.

Mojżesz i Aaron wykonali wszystkie cuda przed faraonem. Lecz Pan uczynił upartym serce faraona, tak iż wzbraniał się wypuścić Izraelitów ze swego kraju. Pan powiedział do Mojżesza i Aarona w ziemi egipskiej: Miesiąc ten będzie dla was początkiem miesięcy, będzie pierwszym miesiącem roku! Powiedzcie całemu zgromadzeniu Izraela tak: Dziesiątego dnia tego miesiąca niech się każdy postara o baranka dla rodziny, o baranka dla domu. Jeśliby zaś rodzina była za mała do spożycia baranka, to niech się postara o niego razem ze swym sąsiadem, który mieszka najbliżej jego domu, aby była odpowiednia liczba osób. Liczyć je zaś będziecie dla spożycia baranka według tego, co każdy może spożyć. Baranek będzie bez skazy, samiec, jednoroczny; wziąć możecie jagnię albo koźlę. Będziecie go strzec aż do czternastego dnia tego miesiąca, a wtedy zabije go całe zgromadzenie Izraela o zmierzchu. I wezmą krew baranka, i pokropią nią odrzwia i progi domu, w którym będą go spożywać. I tej samej nocy spożyją mięso pieczone w ogniu, spożyją je z chlebem niekwaszonym i gorzkimi ziołami. Nie będziecie spożywać z niego nic surowego ani ugotowanego w wodzie, lecz upieczone na ogniu, z głową, nogami i wnętrznościami. Nie może nic pozostać z niego na dzień następny. Cokolwiek zostanie z niego na następny dzień, w ogniu spalicie. Tak zaś spożywać go będziecie: Biodra wasze będą przepasane, sandały na waszych nogach i laska w waszym ręku. Spożywać będziecie pośpiesznie, gdyż jest to Pascha na cześć Pana. Tej nocy przejdę przez Egipt, zabiję wszystko pierworodne w ziemi egipskiej od człowieka aż do bydła i odbędę sąd nad wszystkimi bogami Egiptu - Ja, Pan. Krew będzie wam służyła do oznaczenia domów, w których będziecie przebywać. Gdy ujrzę krew, przejdę obok i nie będzie pośród was plagi niszczycielskiej, gdy będę karał ziemię egipską. Dzień ten będzie dla was dniem pamiętnym i obchodzić go będziecie jako święto dla uczczenia Pana. Po wszystkie pokolenia - na zawsze w tym dniu świętować będziecie. Wj 11,10-12,14

Moje owce słuchają mego głosu, Ja znam je. a one idą za Mną. J 10,27

***

"Gdy ujrzę krew, przejdę obok!"

Jezus - Baranek Boży, nasz Odkupiciel, który umarł za nas. Czy przyjmę Jego Miłość i opiekę? Czy pójdę za Nim? Czy będę Mu wierna i oprę się światowym bożkom? Czy pozwolę Mu się prowadzić?

Chwała i moc Barankowi Bożemu,
Który za nas pośród męki
przelał swoją Krew.

Jego Krew ma moc oczyszczenia,
Jego Krew ma moc przebaczenia,
Jego Krew ma moc wyzwolenia,
Jego Krew ma moc odnowienia,
Jego Krew ma moc ocalenia,
Jego Krew zwycięża.

Wszystko jest możliwe dla tego,
kto uwierzył w moc Krwi Baranka.

[Fragment Litanii Zwycięstwa]
 +

"Już nie szukam Panie, wiem, że Prawda to Ty.
Wiem, że wzywasz mnie, by za Tobą iść. 
I choć czasem myślę, że zbyt są trudne Twoje Słowa...
Nie chcę odejść! 

Jezu, do kogo mam pójść?
Gdzie szukać prawdy, gdzie sensu.
Ty raz wybrałeś mnie.
Jezu, gdzie szukać mam słów,
które przemienią serce
tak, jak to zrobił Twój Duch. 

Ty dałeś mi wszystko, więcej nie można chcieć.
Wolne radosne serce, za ciemność i grzech.
I choć często tak sił mi brak, by naśladować Ciebie...
Nie chcę odejść!

Jezu, do kogo mam pójść
Gdzie szukać prawdy, gdzie sensu.
Ty raz wybrałeś mnie. 
Jezu, gdzie szukać mam słów,
które przemienią serce
tak, jak to zrobił Twój Duch. 

Zanurz mnie w Twoich Słowach. 
Nie pozwól, by świat odebrał mi ich moc. 
Chcę tylko dziękować, mam wszystko co Twoje.
Ty jesteś schronieniem, powietrzem, pokarmem, napojem. 

Jezu, do kogo mam pójść
Gdzie szukać prawdy, gdzie sensu.
Ty raz wybrałeś mnie. 
Jezu, gdzie szukać mam słów,
które przemienią serce
tak, jak to zrobił Twój Duch."