...

...
Miłować Boga, troszczyć się o braci, Kościół i Ojczyznę.
Założyciel..... O Pomocnikach Matki Kościoła....Ośrodki w Polsce..... Polecane strony.....


Apel Założyciela...
Najmilsi! Pragnę Was wszystkich pozyskać dla wspierania Kościoła przez Matkę Chrystusową. Poczujcie się odpowiedzialni za Kościół święty, za jego losy i rozwój, za waszą ochrzczoną Ojczyznę, za wiarę naszych braci.
Prymas Tysiąclecia Kardynał Stefan Wyszyński

Powrót na główną stronę.....

Pragnę się cała przemienić w miłosierdzie Twoje i być żywym odbiciem Ciebie. - Siostra Faustyna
Beatyfikacja kard. Stefana Wyszyńskiego : 7 czerwca 2020 roku - nowa data - 12 września 2021 roku
--
Choćbyś przegrał całkowicie zbierz się, zgarnij, dźwignij, zacznij od nowa! Spróbuj budować na tym co w tobie jest z Boga.
- Kardynał Stefan Wyszyński


sobota, 27 maja 2017

Jezus - Bóg zbawia.


Mój Chryste, mój Chryste!
Moja tarczo, mój Opiekunie.
każdego dnia, każdej nocy,
Z każdym światłem, w każdym mroku.

Mój Chryste, mój Chryste!
Moja tarczo, mój Opiekunie.
Każdego dnia, każdej nocy,
Z każdym światłem, w każdym mroku.

Bądź blisko, podtrzymuj mnie,
Ty - skarb mój i tryumf mój,
Gdy leżę, gdy stoję,
Gdy czuwam, gdy zasypiam.


Z "CARMINA GADELICA" [1]



Kiedy czuję się pusty i porzucony,
Wzywam Cię;
Bądź mi Matką.

Kiedy jestem pełen gniewu i lęku,
tęsknię do Ciebie;
Bądź mi Ojcem.

Kiedy czuję się słaby i samotny,
Wyciągam do Ciebie rękę;
Zostań ze mną.

Kiedy jestem przegrany i załamany,
Zwracam się do Ciebie;
Pokrzep mnie.

Kiedy jestem zrezygnowany i zrozpaczony,
Biegnę do Ciebie;
Uratuj mnie.

Kiedy jestem pogrążony w smutku i cierpię,
Przychodzisz do mnie,
Wyjaśniasz mi,
Współczujesz mi,
Opłakujesz mnie, 
Wybawiasz mnie, 
Wyzwalasz mnie.

Joyce Denham [1]




[1] Celtycka dusza. Wiersze, modlitwy i muzyka. Wydawnictwo Salezjańskie. Warszawa 2003.