...

...
Miłować Boga, troszczyć się o braci, Kościół i Ojczyznę.
Założyciel..... O Pomocnikach Matki Kościoła....Ośrodki w Polsce..... Polecane strony.....


Apel Założyciela...
Najmilsi! Pragnę Was wszystkich pozyskać dla wspierania Kościoła przez Matkę Chrystusową. Poczujcie się odpowiedzialni za Kościół święty, za jego losy i rozwój, za waszą ochrzczoną Ojczyznę, za wiarę naszych braci.
Prymas Tysiąclecia Kardynał Stefan Wyszyński

Powrót na główną stronę.....

Pragnę się cała przemienić w miłosierdzie Twoje i być żywym odbiciem Ciebie. - Siostra Faustyna
Beatyfikacja kard. Stefana Wyszyńskiego : 7 czerwca 2020 roku - nowa data - 12 września 2021 roku
--
Choćbyś przegrał całkowicie zbierz się, zgarnij, dźwignij, zacznij od nowa! Spróbuj budować na tym co w tobie jest z Boga.
- Kardynał Stefan Wyszyński


piątek, 26 maja 2017

Ty zaś, Panie, znasz mnie, patrzysz na mnie, badasz serce moje, ono jest z Tobą.  Jr 12,3


Bądź moim Widzeniem,
Panie mego serca:
wszystko jest dla mnie niczym
poza tym, że Ty jesteś.
Tyś mą najlepszą  myślą
i we dnie, i w nocy.
Czy śpię, czy czuwam,
Twoja obecność jest światłem.

Bądź moją Mądrością,
mym prawdziwym Słowem,
obym był zawsze z Tobą,
a Ty ze mną, Boże.
Tyś mym wspaniałym Ojcem,
ja Twym synem drogim,
Ty masz mieszkanie we mnie,
razem jedno tworzymy.

Osiemnastowieczny tekst irlandzki [1]


Jezu, ufam Tobie...

Modlitwa: Maryjo, nasza Matko, oddaję Ci wszystkie ziemskie matki. Prowadź je do Boga, umacniaj i pocieszaj. Podtrzymuj w czas próby, gdy patrzą na cierpienie swoich dzieci i ich złe wybory. Bądź z nimi w godzinę śmierci. Wstawiaj się za nimi przed obliczem Boga. Naucz miłości te matki, które nie potrafią kochać. Amen.


[1] Celtycka dusza. Wiersze, modlitwy i muzyka. Wydawnictwo Salezjańskie. Warszawa 2003.