...

...
Miłować Boga, troszczyć się o braci, Kościół i Ojczyznę.
Założyciel..... O Pomocnikach Matki Kościoła....Ośrodki w Polsce..... Polecane strony.....


Apel Założyciela...
Najmilsi! Pragnę Was wszystkich pozyskać dla wspierania Kościoła przez Matkę Chrystusową. Poczujcie się odpowiedzialni za Kościół święty, za jego losy i rozwój, za waszą ochrzczoną Ojczyznę, za wiarę naszych braci.
Prymas Tysiąclecia Kardynał Stefan Wyszyński

Powrót na główną stronę.....

Pragnę się cała przemienić w miłosierdzie Twoje i być żywym odbiciem Ciebie. - Siostra Faustyna
Beatyfikacja kard. Stefana Wyszyńskiego : 7 czerwca 2020 roku - nowa data - 12 września 2021 roku
--
Choćbyś przegrał całkowicie zbierz się, zgarnij, dźwignij, zacznij od nowa! Spróbuj budować na tym co w tobie jest z Boga.
- Kardynał Stefan Wyszyński


środa, 3 maja 2017

Najświętszej Maryi Panny, Królowej Polski.



Z radością dziękujcie Ojcu, który was uzdolnił do uczestnictwa w dziale świętych w światłości. On uwolnił nas spod władzy ciemności i przeniósł do królestwa swego umiłowanego Syna, w którym mamy odkupienie - odpuszczenie grzechów. On jest obrazem Boga niewidzialnego - Pierworodnym wobec każdego stworzenia, bo w Nim zostało wszystko stworzone: i to, co w niebiosach, i to, co na ziemi, byty widzialne i niewidzialne, czy Trony, czy Panowania, czy Zwierzchności, czy Władze. Wszystko przez Niego i dla Niego zostało stworzone. Kol 1,12-16


"Z dawna Polski Tyś Królową, Maryjo..." Moją Królową jesteś dopiero od 9 grudnia 2012 roku. To wtedy, umieszczając Twój wizerunek na monitorze mojego komputera, przyrzekłam, że będę Cię bronić i stawać w obronie wartości, których jesteś uosobieniem: wiary przodków, dziedzictwa kulturowego Polski (częstochowska ikona), Ojczyzny. Dewiza "Bóg, Honor, Ojczyzna" stała się wówczas dla mnie przedmiotem głębszego namysłu, a z czasem także życiowym programem, który przyjęłam najpierw umysłem, a potem i sercem. Byłam wówczas niewierząca, ale stając w obronie wiary moich przodków i dobra jakim jest Ojczyzna opowiedziałam się mimowolnie za Jezusem. Niepostrzeżenie wstąpiłam na drogę nawrócenia i zaczęłam zbliżać do Boga. 9 grudnia tego roku upłynie piąty rok naszej wspólnej wędrówki. Dziękuję Ci za to, że jesteś przy mnie i prowadzisz mnie przez kręte ścieżki życia oraz trudne doświadczenia. Dziękuję Ci za to, że wyprowadzasz mnie z ciemności i dodajesz odwagi do walki ze zniechęceniem i beznadzieją, że podtrzymujesz mnie na duchu  i uczysz ufności, że przełamałaś mój strach przed Krzyżem, że wymodliłaś mi dar wiary, że stałaś się dla mnie wzorem służby i wierności, że jesteś tarczą, która chroni przed złem. Wspieraj mnie modlitwą i prowadź do Boga. "Przez Twego Syna konanie, Uproś sercom zmartwychwstanie, W ojców wierze daj wytrwanie". Powierzam Ci moją przeszłość, teraźniejszość i przyszłość. Oddaję Ci moją codzienność i czas śmierci, abym dobrze wykorzystała życie, które ofiarowałam Chrystusowi tamtego dnia, gdy upadłam pod moim osobistym krzyżem i nie byłam już w stanie się podnieść i żyć. "Święta Maryjo, Matko Boża, módl się za nami grzesznymi, teraz i w godzinę śmierci naszej". Amen.

Jasnogórska Hodegetria jest nie tylko Matką Narodu Polskiego - rozpoznawanym na świecie wizerunkiem, kojarzonym z Polską i polskością, który łączy wszystkich Polaków - ale przede wszystkim Matką Boga, naszą Przewodniczką na drogach wiary. Wszak to Ona - wskazując na Chrystusa, Syna Bożego -  prowadzi ludzi do Boga. Wszak to Ona, stojąc pod Krzyżem, na którym ukrzyżowano Miłość, nie dała się zwyciężyć złu i nie utraciła wiary. Powierzmy Jej naszą Ojczyznę i wszystkich Polaków - również tych, którzy żyją z dala od ojczystej ziemi. Niech w naszych sercach nigdy nie umrze Polska, bo dopóki będzie żył ostatni Polak, świadomy tego kim jest (potomkiem dumnego narodu), dopóty będzie żywa Polska. 



Źródło obrazka: ...