...

...
Miłować Boga, troszczyć się o braci, Kościół i Ojczyznę.
Założyciel..... O Pomocnikach Matki Kościoła....Ośrodki w Polsce..... Polecane strony.....


Apel Założyciela...
Najmilsi! Pragnę Was wszystkich pozyskać dla wspierania Kościoła przez Matkę Chrystusową. Poczujcie się odpowiedzialni za Kościół święty, za jego losy i rozwój, za waszą ochrzczoną Ojczyznę, za wiarę naszych braci.
Prymas Tysiąclecia Kardynał Stefan Wyszyński

Powrót na główną stronę.....

Pragnę się cała przemienić w miłosierdzie Twoje i być żywym odbiciem Ciebie. - Siostra Faustyna
Beatyfikacja kard. Stefana Wyszyńskiego : 7 czerwca 2020 roku - nowa data - 12 września 2021 roku
--
Choćbyś przegrał całkowicie zbierz się, zgarnij, dźwignij, zacznij od nowa! Spróbuj budować na tym co w tobie jest z Boga.
- Kardynał Stefan Wyszyński


sobota, 21 maja 2016

Dzień, w którym powołałeś mnie do istnienia...

"Dla Jego bolesnej męki, miej miłosierdzie dla nas i całego świata!"


Zanim ukształtowałem cię w łonie matki, znałem cię, 
nim przyszedłeś na świat, poświęciłem cię. 
Jr 1,5
Czyż może niewiasta zapomnieć o swym niemowlęciu, 
ta, która kocha syna swego łona? 
A nawet, gdyby ona zapomniała, 
Ja nie zapomnę o tobie. 
Iz 49,15

Boże - Dawco i Panie życia, 
który miłość do mnie objawiłeś w Jezusie Chrystusie.
Dziękuję za ofiarowane mi życie.
Dziękuję za cierpienie, które mnie ukształtowało i przyprowadziło do Ciebie. 
Dziękuję, że Syn Twój oddał za mnie własne życie, obdarowując jeszcze obfitszym życiem.
Dziękuję, że każdego dnia tchniesz we mnie nowe życie
i budzisz głód Życia Wiecznego.
Daj mi przejść przez wszystkie dni życia z Tobą a po śmierci spocząć w Tobie. 
Jezu, ufam Tobie. 
Jesteś wszystkim co mam.


Modlitwa: Jezu! Ożywiaj moją Wiarę i prowadź mnie Drogą Prawdy, Nadziei i Miłości ku Życiu Wiecznemu. Maryjo! Teraz i w godzinę śmierci wspieraj mnie Swoją modlitwą i wyproś mi wierność Najwyższemu Dobru - Przedwiecznemu Bogu Ojcu, Synowi i Duchowi Świętemu. Amen.


Rozważania na dzisiejszy dzień. Erem Maryi "Brama Nieba": Dar dziecka...
Ewangelia do rozważań: Mk 10,13-16