...

...
Miłować Boga, troszczyć się o braci, Kościół i Ojczyznę.
Założyciel..... O Pomocnikach Matki Kościoła....Ośrodki w Polsce..... Polecane strony.....


Apel Założyciela...
Najmilsi! Pragnę Was wszystkich pozyskać dla wspierania Kościoła przez Matkę Chrystusową. Poczujcie się odpowiedzialni za Kościół święty, za jego losy i rozwój, za waszą ochrzczoną Ojczyznę, za wiarę naszych braci.
Prymas Tysiąclecia Kardynał Stefan Wyszyński

Powrót na główną stronę.....

Pragnę się cała przemienić w miłosierdzie Twoje i być żywym odbiciem Ciebie. - Siostra Faustyna
Beatyfikacja kard. Stefana Wyszyńskiego : 7 czerwca 2020 roku - nowa data - 12 września 2021 roku
--
Choćbyś przegrał całkowicie zbierz się, zgarnij, dźwignij, zacznij od nowa! Spróbuj budować na tym co w tobie jest z Boga.
- Kardynał Stefan Wyszyński


niedziela, 8 maja 2016

Uroczystość Wniebowstąpienia Pańskiego.


Panie! «Zostań z nami (...) ». Łk 24,29

«Odwagi! Ja jestem, nie bójcie się!» Mt 14,27 
Jestem z wami przez wszystkie dni, aż do skończenia świata. Mt 28,20


***
Ludzie przychodzą i odchodzą. 
Ludzie obiecują i zawodzą. 
Ludzie przepływają przez nasze życie jak morskie fale. 
A Ty Jesteś. 
Nieustannie, wytrwale, niezmiennie. 
Jesteś.
Odkąd się nawróciłam ludzie wzruszają ramionami i kiwają z politowaniem głowami. 
Egzaltowana idiotka - myślą jedni. 
Nieszczęścia pomieszały jej zmysły i postradała rozum - mówią drudzy. 

Nie ważne co mówią ludzie. 
Nie ważne co ty, czytający te słowa, myślisz.
Ludzie przepływają i znikają. 
Ludzie są jak morskie fale. Niestali i zmienni. Obłudni i fałszywi.
A Ty Jesteś, Boże. 
Jedynie Ty wciąż Jesteś i trwasz przy mnie… 
Jesteś zawsze blisko - tuż obok.
Idziesz ze mną od dnia, w którym objawiła mi się Twoja Miłość a Ty sam objawiłeś się w Słowie. 

Przyzywałam śmierci, a stanął przy mnie Bóg i zapłakał nade mną i moją nędzą. 
Kim jesteś? Zapytałam oszołomiona. 
Jestem, Który Jestem – odpowiedział Bóg. 
Przecież Ty nie istniejesz - wyszeptałam zawstydzona. Sądziłam, że nie istniejesz… 
Ale Ja Jestem! Powtórzył Bóg. 
Od tamtego dnia Bóg nieustannie wypowiada we mnie te Słowa a Jego Światło jaśnieje nade mną i otula mnie Swoim ciepłem. 
Jestem Jest przy mnie a ja Jestem szczęśliwa. 
Po raz pierwszy w życiu nie czuję się, ale Jestem szczęśliwa. 
Jestem Jest ze mną i już zawsze będzie. 
To najwspanialszy Przyjaciel pod słońcem. To jedyny tak wierny i wytrwały Przyjaciel. 
Wiem, że nigdy mnie nie opuści i nigdy nie zawiedzie. 
Jest wierny aż po Krzyż i zwycięża nawet śmierć, aby narodzić się w nas na nowo i przemienić naszą nędzę w nieśmiertelność.

Jestem Jest przy mnie. Zamieszkał we mnie i przyzywa mnie do Swojego Królestwa Miłości i Światła.
Odkąd Jest wszystko ma sens a szare dotychczas życie nabrało barw.
Odkąd Jest codzienna wędrówka przez pustynię istnienia stała się wspaniałą przygodą.
Już nie boję się samotności, opuszczenia i śmierci. 
Śmierci przecież nie ma. Jest tylko wieczne teraz w Bogu.

Ludzie przychodzą i odchodzą. 
Ludzie obiecują i zawodzą. 
Ludzie przepływają przez nasze życie jak morskie fale. 
Jedynie Bóg Jest i zawsze będzie ze mną. Będzie aż po horyzont wieczności, bo Jest Miłością Niewyobrażalną i Nieskończoną, bo Jest tym, który Jest na zawsze. Amen.

 ***

PS Miłość mi wszystko wybaczyła. Miłość mnie wyzwoliła. Uwolniła mnie od lęku, bólu i rozpaczy. Rozświetliła mroki mego serca. Wyprowadziła z labiryntu bezsensu i wskazała drogę. Tą drogą jest Jezus Chrystus. [1]

Rozważania na dzisiejszy dzień. Erem Maryi "Brama Nieba": Niebiańskie Szczęście...


Źródło obrazka: Gebhard Fugel...

[1] Jest to parafraza słów Pieśni o Bogu ukrytym...