...

...
Miłować Boga, troszczyć się o braci, Kościół i Ojczyznę.
Założyciel..... O Pomocnikach Matki Kościoła....Ośrodki w Polsce..... Polecane strony.....


Apel Założyciela...
Najmilsi! Pragnę Was wszystkich pozyskać dla wspierania Kościoła przez Matkę Chrystusową. Poczujcie się odpowiedzialni za Kościół święty, za jego losy i rozwój, za waszą ochrzczoną Ojczyznę, za wiarę naszych braci.
Prymas Tysiąclecia Kardynał Stefan Wyszyński

Powrót na główną stronę.....

Pragnę się cała przemienić w miłosierdzie Twoje i być żywym odbiciem Ciebie. - Siostra Faustyna
Beatyfikacja kard. Stefana Wyszyńskiego : 7 czerwca 2020 roku - nowa data - 12 września 2021 roku
--
Choćbyś przegrał całkowicie zbierz się, zgarnij, dźwignij, zacznij od nowa! Spróbuj budować na tym co w tobie jest z Boga.
- Kardynał Stefan Wyszyński


środa, 18 maja 2016

Słowa Życia...





Pan Bóg- moja siła, uczyni nogi moje podobne jelenim, wprowadzi mnie na wyżyny.  

Z Księgi Habakuka - Ha 3,19

Najmilsi: Zwracam się do was, którzy mówicie: «Dziś albo jutro udamy się do tego oto miasta i spędzimy tam rok, będziemy uprawiać handel i osiągniemy zyski», wy, którzy nie wiecie nawet, co jutro będzie. Bo czymże jest życie wasze? Parą jesteście, co się ukazuje na krótko, a potem znika. Zamiast tego powinniście mówić: «Jeżeli Pan zechce, a będziemy żyli, zrobimy to lub owo». Teraz zaś chełpicie się w swej wyniosłości. Wszelka taka chełpliwość jest przewrotna. Kto zaś umie dobrze czynić, a nie czyni, ten grzeszy
Z Listu Świętego Jakuba Apostoła - Jk 4, 13-17


Moja modlitwa: Z dolin smutku, z przepaści rozpaczy, wyprowadzasz mnie nieustannie Panie. Nie pozwalasz mojemu sercu pogrążać się w ciemnościach. Ty, co trzciny zgniecionej nie złamiesz ani knota tlejącego nie dogasisz [Mt 12,20], jesteś moją obroną i siłą. Podtrzymujesz mnie i strzeżesz, a gdy się zachwieję i upadnę podnosisz. Niech nie ulegnę pokusie smutku i beznadziei, lecz spieszę na pomoc tym, którzy tej pomocy potrzebują (bardziej). Niech nie czekam na pocieszenie, lecz pocieszam. Niech czynię dobro i będę znakiem sprzeciwu w świecie, który depcze słabszych, a wywyższa zło czyniących. Niech pamiętam słowa przestrogi, że ten kto  umie dobrze czynić, a nie czyni, grzeszy. Amen.



Rozważania na dzisiejszy dzień. Erem Maryi "Brama Nieba": Droga Nadziei...
Ewangelia do rozważań: Mk 9, 38-40 Pozostałe czytania na dzisiejszy dzień: Jk 4, 13-17; Ps 49.