...

...
Miłować Boga, troszczyć się o braci, Kościół i Ojczyznę.
Założyciel..... O Pomocnikach Matki Kościoła....Ośrodki w Polsce..... Polecane strony.....


Apel Założyciela...
Najmilsi! Pragnę Was wszystkich pozyskać dla wspierania Kościoła przez Matkę Chrystusową. Poczujcie się odpowiedzialni za Kościół święty, za jego losy i rozwój, za waszą ochrzczoną Ojczyznę, za wiarę naszych braci.
Prymas Tysiąclecia Kardynał Stefan Wyszyński

Powrót na główną stronę.....

Pragnę się cała przemienić w miłosierdzie Twoje i być żywym odbiciem Ciebie. - Siostra Faustyna
Beatyfikacja kard. Stefana Wyszyńskiego : 7 czerwca 2020 roku - nowa data - 12 września 2021 roku
--
Choćbyś przegrał całkowicie zbierz się, zgarnij, dźwignij, zacznij od nowa! Spróbuj budować na tym co w tobie jest z Boga.
- Kardynał Stefan Wyszyński


środa, 22 czerwca 2016

Patron dzisiejszego dnia: święty Charbel.

Święty Charbelu! Módl się za nami...



Z czytań na dzisiejszy dzień:

Naucz mnie, Panie, drogi Twoich ustaw.

Naucz mnie, Panie, drogi Twoich ustaw,
bym ich przestrzegał do końca.
Ucz mnie, bym przestrzegał Twego prawa
i zachowywał je całym sercem.

Prowadź mnie ścieżką Twoich przykazań,
bo radość mi przynoszą.
Nakłoń me serce do Twoich napomnień,
a nie do zysku.

Odwróć me oczy, niech na marność nie patrzą,
udziel mi życia przez swoje słowo.
Oto pożądam Twoich postanowień,
według swej sprawiedliwości zapewnij mi życie.

Naucz mnie, Panie, drogi Twoich ustaw. Ps 119




Jezus powiedział do swoich uczniów: «Strzeżcie się fałszywych proroków, którzy przychodzą do was w owczej skórze, a wewnątrz są drapieżnymi wilkami. Poznacie ich po ich owocach. Czy zbiera się winogrona z ciernia albo z ostu figi? Tak każde dobre drzewo wydaje dobre owoce, a złe drzewo wydaje złe owoce. Nie może dobre drzewo wydać złych owoców ani złe drzewo wydać dobrych owoców. Każde drzewo, które nie wydaje dobrego owocu, zostaje wycięte i wrzucone w ogień. A więc: poznacie ich po ich owocach». Mt 7, 15-20 

***
Słodkie słówka i niewinne kłamstewka. Lecimy na nie, chociaż dobrze wiemy, że są niczym bańka mydlana. Bardzo często nic się za nimi nie kryje poza uniżoną grzecznością i kurtuazją. Uwodzą nasz słuch i serce, ale szybko pryskają. Słowa Jezusa są twarde i prześwietlają na wylot. Wywołują niekiedy ból i wstyd albo zdecydowany sprzeciw, ale są niezawodne. To niewzruszona skała, na której można znaleźć schronienie. Ludzie wiele obiecują, ale rzadko dotrzymują danego słowa. Gdy zdecydujemy się pójść za Słowami Jezusa, to On sam będzie nas prowadził. Kiedy osłabniemy nie porzuci nas na szlaku i nie pozostawi na pastwę żywiołów i dzikich bestii. Będzie przy nas cierpliwie trwał, aż się wzmocnimy, a w momencie zagrożenia zasłoni własnym Ciałem. Jezus - Słowo wskazujące drogę. Jezus - Tarcza chroniąca przed złem. Jezus - Woda Życia Wiecznego. Jezus - Ktoś, komu warto zaufać i powierzyć swój los.

Dzisiaj w sposób szczególny polecam Jezusowi Pustelnika z Eremu Maryi "Brama Nieba", którego słowa towarzyszą mi na mojej Drodze Wzrostu Wiary. 6 października 2012 roku porzucił świat i rozpoczął wędrówkę z Jezusem. Z perspektywy świata jest to wędrówka samotna, bo Pustelnia jest przestrzenią odciętą od świata i ludzi, ale tam, gdzie Jest Jezus nie ma nigdy samotności ani pustki. Można żyć wśród ludzi i być bardzo samotnym. W przeciwieństwie do ludzi Jezus nie daje nam okruchów Swojej obecności, lecz całego siebie. Zawsze ma dla nas czas i jest z nami do końca. To On w ostatniej chwili bierze nas za rękę i przeprowadza do Nieba. Obyśmy tylko - jak Dobry Łotr - przylgnęli doń całym sobą i przyzywali Go z ufnością dziecka.

Święty Charbelu! Wspieraj modlitwą Pustelnika z Eremu Maryi "Brama Nieba" na jego drodze do Nieba. Niech śmiało kroczy za Jezusem, wsłuchany w bicie miłującego nas Serca Boga. Niech Maryja go prowadzi i strzeże. Amen.


Rozważania na dzisiejszy dzień. Erem Maryi "Brama Nieba": Brak i zaspokojenie...
Ewangelia do rozważań: Mt 7,15-20.