...

...
Miłować Boga, troszczyć się o braci, Kościół i Ojczyznę.
Założyciel..... O Pomocnikach Matki Kościoła....Ośrodki w Polsce..... Polecane strony.....


Apel Założyciela...
Najmilsi! Pragnę Was wszystkich pozyskać dla wspierania Kościoła przez Matkę Chrystusową. Poczujcie się odpowiedzialni za Kościół święty, za jego losy i rozwój, za waszą ochrzczoną Ojczyznę, za wiarę naszych braci.
Prymas Tysiąclecia Kardynał Stefan Wyszyński

Powrót na główną stronę.....

Pragnę się cała przemienić w miłosierdzie Twoje i być żywym odbiciem Ciebie. - Siostra Faustyna
Beatyfikacja kard. Stefana Wyszyńskiego : 7 czerwca 2020 roku - nowa data - 12 września 2021 roku
--
Choćbyś przegrał całkowicie zbierz się, zgarnij, dźwignij, zacznij od nowa! Spróbuj budować na tym co w tobie jest z Boga.
- Kardynał Stefan Wyszyński


niedziela, 26 czerwca 2016

Z czytań na dzisiejszy dzień.

Autor ikony: William Hart McNichols



Słuchaj, Izraelu, Pan jest naszym Bogiem - Panem jedynym.  Będziesz miłował Pana, Boga twojego, z całego swego serca, z całej duszy swojej, ze wszystkich swych sił. Pwt 6,4-5

Ty zaś, Panie, znasz mnie, patrzysz na mnie, badasz serce moje, ono jest z Tobą. Jr 12,3 



Pan zstąpił z nieba pod postacią chleba;
Choć skryty, bez świty, lecz prawy Bóg.
Cichy, bez chwały, daje się nam cały;
Padnijmy na kolana, uczcijmy niebios Pana,
Z miłością, z czułością wiernych sług!

Jezus przychodzi, troski nam osłodzi;
Więc bieżmy, więc spieszmy do Jego stóp.
On nas z ołtarza łaską swą obdarza;
Padnijmy na kolana, uczcijmy niebios Pana,
Z miłością, z czułością wiernych sług!

Czytania na dzisiejszy dzień: 1 Krl 19, 16b. 19-21; Ps 16; Ga 5, 1. 13-18 ; Łk 9, 51-62.


Pan mym dziedzictwem, moim przeznaczeniem.

Zachowaj mnie, Boże, bo chronię się do Ciebie,
mówię do Pana: «Ty jesteś Panem moim».
Pan moim dziedzictwem i przeznaczeniem,
to On mój los zabezpiecza.

Błogosławię Pana, który dał mi rozsądek,
bo serce napomina mnie nawet nocą.
Zawsze stawiam sobie Pana przed oczy,
On jest po mojej prawicy, nic mną nie zachwieje.

Dlatego cieszy się moje serce i dusza raduje,
a ciało moje będzie spoczywać bezpiecznie,
bo w kraju zmarłych duszy mej nie zostawisz
i nie dopuścisz, bym pozostał w grobie.

Ty ścieżkę życia mi ukażesz,
pełnię radości przy Tobie
i wieczne szczęście
po Twojej prawicy.

Pan mym dziedzictwem, moim przeznaczeniem. Ps 16



Gdy dopełniały się dni wzięcia Jezusa z tego świata, postanowił udać się do Jeruzalem, i wysłał przed sobą posłańców. Ci wybrali się w drogę i weszli do pewnego miasteczka samarytańskiego, by przygotować Mu pobyt. Nie przyjęto Go jednak, ponieważ zmierzał do Jeruzalem. Widząc to, uczniowie Jakub i Jan rzekli: «Panie, czy chcesz, byśmy powiedzieli: Niech ogień spadnie z nieba i pochłonie ich?» Lecz On, odwróciwszy się, zgromił ich. I udali się do innego miasteczka. A gdy szli drogą, ktoś powiedział do Niego: «Pójdę za Tobą, dokądkolwiek się udasz». Jezus mu odpowiedział: «Lisy mają nory i ptaki podniebne – gniazda, lecz Syn Człowieczy nie ma miejsca, gdzie by głowę mógł położyć». Do innego rzekł: «Pójdź za Mną». Ten zaś odpowiedział: «Panie, pozwól mi najpierw pójść pogrzebać mojego ojca». Odparł mu: «Zostaw umarłym grzebanie ich umarłych, a ty idź i głoś królestwo Boże». Jeszcze inny rzekł: «Panie, chcę pójść za Tobą, ale pozwól mi najpierw pożegnać się z moimi w domu». Jezus mu odpowiedział: «Ktokolwiek przykłada rękę do pługa, a wstecz się ogląda, nie nadaje się do królestwa Bożego». Łk 9, 51-62.

***

"Lisy mają nory i ptaki podniebne – gniazda, lecz Syn Człowieczy nie ma miejsca, gdzie by głowę mógł położyć." Czy w moim sercu znajdzie się miejsce dla Jezusa - jakiś wolny kąt - gdzie mógłby spocząć? Czy jestem zawsze gotowa, żeby Go przyjąć pod swój dach? A może oddalam Go i zbywam słowami: Nie teraz, Panie! Przyjdź innym razem... Nie w tygodniu, lecz w niedzielę. Nie w tą niedzielę, lecz w inną. Nie w niedzielę, lecz w jakieś wielkie święto. A może wpadniesz do mnie, gdy już przejdę na emeryturę i będę mieć mniej zmartwień na głowie a sprawy zawodowe nie będą mnie zaprzątać? Najlepiej zajrzyj do mnie na starość, kiedy zacznę rozmyślać o podróży na Tamten Świat... Kochać Jezusa jak Maryja, to być zawsze blisko Niego i mieć zawsze dla Niego czas! Czuwajmy i nie ustawajmy w trudzie miłowania Chrystusa. Bądźmy wierni Miłości i wpatrujmy się w Nią, aby nas rozpromieniała i przemieniała. Jezu! Światło naszych oczu i Radości naszych serc. Przemieniaj nas w Siebie już tutaj, na ziemi. Niech wszyscy wierzący staną się jednym ciałem w Tobie. Amen.

Rozważania na dzisiejszy dzień. Erem Maryi "Brama Nieba": Twardy człowiek...
Ewangelia do rozważań: Łk 9,51-62.