...

...
Miłować Boga, troszczyć się o braci, Kościół i Ojczyznę.
Założyciel..... O Pomocnikach Matki Kościoła....Ośrodki w Polsce..... Polecane strony.....


Apel Założyciela...
Najmilsi! Pragnę Was wszystkich pozyskać dla wspierania Kościoła przez Matkę Chrystusową. Poczujcie się odpowiedzialni za Kościół święty, za jego losy i rozwój, za waszą ochrzczoną Ojczyznę, za wiarę naszych braci.
Prymas Tysiąclecia Kardynał Stefan Wyszyński

Powrót na główną stronę.....

Pragnę się cała przemienić w miłosierdzie Twoje i być żywym odbiciem Ciebie. - Siostra Faustyna
Beatyfikacja kard. Stefana Wyszyńskiego : 7 czerwca 2020 roku - nowa data - 12 września 2021 roku
--
Choćbyś przegrał całkowicie zbierz się, zgarnij, dźwignij, zacznij od nowa! Spróbuj budować na tym co w tobie jest z Boga.
- Kardynał Stefan Wyszyński


wtorek, 8 września 2015

Dzisiejsze święto: Narodzenie Najświętszej Maryi Panny.

Święta Anna i święty Joachim z Maryją


O Maryjo bez grzechu poczęta, 
módl się za nami, 
którzy się do Ciebie uciekamy 
i za wszystkimi, którzy się do Ciebie nie uciekają, 
a zwłaszcza za nieprzyjaciółmi Kościoła Świętego 
i poleconymi Tobie. 
Amen.



Z dzisiejszych czytań: Ja zaś zaufałem Twemu miłosierdziu,  niech się moje serce cieszy z Twej pomocy.
Ps 13, 6
Przed Najświętszym Sakramentem: Wydobyłeś mnie z piekła na pajęczej nici mojego „tak”. Zawisłam w otchłani z drżącym sercem czy starczy mi sił, by trzymać się Twojej łaski. Proszę… Żyj we mnie. Bądź moim chceniem, moją mocą i uwielbieniem, bym wytrwała i ocalała. Obdarzaj wiarą silniejszą niż stal i kryj w swoim sercu gdy nadciąga sztorm i tracę z oczu Niebo.
Proszę Cię też za tymi, którzy przyszli tutaj dla Ciebie, z miłości, i tymi, którzy przyszli do Ciebie, szukając pokrzepienia, ukojenia i pomocy. Obsypuj łaskami, rozpalaj miłość, osuszaj łzy i ożywiaj nadzieję. Prowadź przez splątane ścieżki życia, by nie pobłądzili na drodze do Nieba. Chwała Ojcu i Synowi, i Duchowi Świętemu. Jak była na początku, teraz i zawsze, i na wieki wieków. Amen.


O dzisiejszym święcie...

Rozważania na dzisiejszy dzień. Eremita z Eremu Maryi "Brama Nieba": Życiowe wybory i Maryja...

Źródło obrazka...