...

...
Miłować Boga, troszczyć się o braci, Kościół i Ojczyznę.
Założyciel..... O Pomocnikach Matki Kościoła....Ośrodki w Polsce..... Polecane strony.....


Apel Założyciela...
Najmilsi! Pragnę Was wszystkich pozyskać dla wspierania Kościoła przez Matkę Chrystusową. Poczujcie się odpowiedzialni za Kościół święty, za jego losy i rozwój, za waszą ochrzczoną Ojczyznę, za wiarę naszych braci.
Prymas Tysiąclecia Kardynał Stefan Wyszyński

Powrót na główną stronę.....

Pragnę się cała przemienić w miłosierdzie Twoje i być żywym odbiciem Ciebie. - Siostra Faustyna
Beatyfikacja kard. Stefana Wyszyńskiego : 7 czerwca 2020 roku - nowa data - 12 września 2021 roku
--
Choćbyś przegrał całkowicie zbierz się, zgarnij, dźwignij, zacznij od nowa! Spróbuj budować na tym co w tobie jest z Boga.
- Kardynał Stefan Wyszyński


czwartek, 17 września 2015

Z czytań na dzisiejszy dzień.

Najmilszy: Niechaj nikt nie lekceważy twego młodego wieku; lecz wzorem bądź dla wiernych w mowie, w obejściu, w miłości, w wierze, w czystości. Do czasu, aż przyjdę, przykładaj się do czytania, zachęcania, nauki. Nie zaniedbuj w sobie charyzmatu, który został ci dany za sprawą proroctwa i przez włożenie rąk kolegium prezbiterów. W tych rzeczach się ćwicz, cały im się oddaj, aby twój postęp widoczny był dla wszystkich. Uważaj na siebie i na naukę, trwaj w nich. To bowiem czyniąc i siebie samego zbawisz, i tych, którzy cię słuchają.
1 Tm 4, 12-16

Ten, komu mało się odpuszcza, mało miłuje.
Łk 7, 36-50


Jestem w Niebieskiej Eskadrze najniższym rangą i "najmłodszym" żołnierzem. Zostałam wyrwana z Krainy Ciemności i powołana do Królestwa Światła. Moim dowódcą [1] i przełożonym jest Chrystus, Król Wszechmocy i Chwały. " On moim życiem kieruje, na skrzydłach niesie, jak orzeł się opiekuje"[2]. Podźwignął mnie z Otchłani Śmierci, uwolnił z pęt grzechu i ciężaru winy. On sensem istnienia i moim Światłem, dla Niego serce me bije.

Przed Najświętszym Sakramentem: Boże! Niech Twoje Słowo staje się we mnie Ciałem i rozkwita wiarą, nadzieją, miłością.

Rozważania na dzisiejszy dzień. Eremita z Eremu Maryi "Brama Nieba": Dwa światy...

[1] Na wiosnę 2014 roku zaczęłam zapisywać w wirtualnym notatniku wyimki z Pisma Świętego. Zapisywałam tylko te fragmenty, które mnie poruszyły, i w których odkryłam słowa Boga skierowane do mnie. Te osobiste rozmowy z Bogiem prowadziły mnie po splątanych ścieżkach nawrócenia i poprzedziły akt ofiarowania swojego życia Chrystusowi. Akt ten odmówiłam niebawem -  latem 2014 roku. Potem ofiarowałam siebie także Maryi i przyłączyłam do Ruchu Pomocników Matki Kościoła. Z czasem chaotyczne przeglądanie Pisma Świętego zamieniłam na rozważanie czytań mszalnych z danego dnia. Przychodziło mi to na początku z trudem, więc byłam niesystematyczna i szybko się zniechęcałam, ale stało się to codzienną praktyką i źródłem radości w momencie, gdy zaczęłam regularnie uczestniczyć w Eucharystii. Ostatnio przez przypadek trafiłam na książeczkę Róży Siemieńskiej, członkini Instytutu Prymasa Wyszyńskiego. We wstępie do "Rozkazu dziennego" ze zdumieniem przeczytałam słowa Kardynała Stefana Wyszyńskiego wypowiedziane do grupy studentek sodalisek: "Rano róbcie rozmyślanie na modlitwach mszalnych danego dnia. Zwłaszcza proście Ducha Świętego o zrozumienie Ewangelii. Ewangelia każdego dnia to rozkaz dzienny Jezusa Chrystusa dla Jego Kościoła".
Za darem wiary i prowadzeniem mnie po ścieżkach nawrócenia stoi Ten, który mnie wybrał i umiłował.
Wiem, że cokolwiek się wydarzy w moim życiu On nigdy mnie nie opuści. Będzie ze mną do końca. Tak samo jak wytrwał na Krzyżu do końca, do Swojego ostatniego oddechu, żeby objawić światu ogromną miłość Boga do nas. Niech będzie Bóg uwielbiony we wszystkim co nas spotyka. Amen.
[2] Pieśń "Głoś imię Pana".