...

...
Miłować Boga, troszczyć się o braci, Kościół i Ojczyznę.
Założyciel..... O Pomocnikach Matki Kościoła....Ośrodki w Polsce..... Polecane strony.....


Apel Założyciela...
Najmilsi! Pragnę Was wszystkich pozyskać dla wspierania Kościoła przez Matkę Chrystusową. Poczujcie się odpowiedzialni za Kościół święty, za jego losy i rozwój, za waszą ochrzczoną Ojczyznę, za wiarę naszych braci.
Prymas Tysiąclecia Kardynał Stefan Wyszyński

Powrót na główną stronę.....

Pragnę się cała przemienić w miłosierdzie Twoje i być żywym odbiciem Ciebie. - Siostra Faustyna
Beatyfikacja kard. Stefana Wyszyńskiego : 7 czerwca 2020 roku - nowa data - 12 września 2021 roku
--
Choćbyś przegrał całkowicie zbierz się, zgarnij, dźwignij, zacznij od nowa! Spróbuj budować na tym co w tobie jest z Boga.
- Kardynał Stefan Wyszyński


poniedziałek, 14 września 2015

Dzisiejsze święto: Podwyższenia Krzyża Świętego.



Krzyż Święty niech mi będzie światłem!




Krzyż to KRZYK miłości. Jezu! Dziękuję za Twój bezinteresowny dar. Za Ofiarę Krzyża i naukę jak przyjmować swoje życie i znosić cierpienie - błogosławiąc, a nie złorzecząc źle nam czyniącym. Naucz mnie pokory, obdarzaj cierpliwością i wytrwałością, bym bez szemrania, z pogodą ducha, znosiła życiowe trudności i pokonywała przeciwności, które spotykam na drodze do Nieba. W ciemnościach duszy Krzyż Święty niech mi będzie światłem, abym nie traciła z oczu Ciebie i nie poddawała się rozpaczy, lecz trzymała nadziei objawionej w Krzyżu - obietnicy Życia Wiecznego w Krainie Żyjących. Przyciągaj mnie ku sobie i podtrzymuj. Dodawaj mi sił i otuchy. Bądź ze mną teraz i w godzinie śmierci. Ramiona Krzyża niech mi będą drogowskazem i podporą, a Twoje ciało tarczą, która osłaniać mnie będzie podczas ziemskiej wędrówki od niebezpieczeństw i chronić przed zwątpieniem. Chwała Ojcu i Synowi, i Duchowi Świętemu. Jak była na początku, teraz i zawsze, i na wieki wieków. Amen.

Modlitwa przed Najświętszym Sakramentem: Chryste! Dzisiaj jest nasze Święto! Święto uwielbionej Miłości, która pokonuje grzech i śmierć, która rodzi Życie Wieczne. Rok temu, podczas wakacji, stanęłam pod Krzyżem i ofiarowałam Ci swoje życie, oddałam Ci siebie. Unosisz mnie na skrzydłach Swojej Miłości ponad smutkiem, bólem i rozpaczą. Żyję dla Ciebie i chcę być z Tobą w Niebie. Prowadź mnie, prowadź... Amen.

O dzisiejszym święcie...
Rozważania na dzisiejszy dzień. Eremita z Eremu Maryi "Brama Nieba": Podwyższenie Krzyża...