...

...
Miłować Boga, troszczyć się o braci, Kościół i Ojczyznę.
Założyciel..... O Pomocnikach Matki Kościoła....Ośrodki w Polsce..... Polecane strony.....


Apel Założyciela...
Najmilsi! Pragnę Was wszystkich pozyskać dla wspierania Kościoła przez Matkę Chrystusową. Poczujcie się odpowiedzialni za Kościół święty, za jego losy i rozwój, za waszą ochrzczoną Ojczyznę, za wiarę naszych braci.
Prymas Tysiąclecia Kardynał Stefan Wyszyński

Powrót na główną stronę.....

Pragnę się cała przemienić w miłosierdzie Twoje i być żywym odbiciem Ciebie. - Siostra Faustyna
Beatyfikacja kard. Stefana Wyszyńskiego : 7 czerwca 2020 roku - nowa data - 12 września 2021 roku
--
Choćbyś przegrał całkowicie zbierz się, zgarnij, dźwignij, zacznij od nowa! Spróbuj budować na tym co w tobie jest z Boga.
- Kardynał Stefan Wyszyński


wtorek, 29 września 2015

Dzisiejsze święto: świętych Archaniołów Michała, Gabriela, Rafała.


Święci Archaniołowie na czele z Archaniołem Michałem
 Archanioł Michał "Któż jak Bóg" - Archanioł Gabriel "Bóg jest mocą" - Archanioł Rafał "Bóg uleczy"

Święci Archaniołowie! Przypominajcie nam nieustannie, że Bóg jest mocą, tylko Bóg uleczy wszystkie rany i nikt jak Bóg nas nie kocha. W chwilach prób, gdy przygniotą nas cierpienie i ból, gdy zaślepi nas rozpacz, przywołujmy Waszej pomocy i wołajmy wytrwale: Któż jak Bóg, bo to On podnosi z upadku, On wybawia od nieszczęścia, On pociesza nieszczęśliwych i On uzdrawia chorych. Największym jednak Jego darem jest Życie Wieczne, które ofiarował nam w Jezusie Chrystusie. Amen.


Modlitwa do patrona: Święty Michale Archaniele! Mój patronie! Podtrzymuj mnie, gdy w duszy szaleją żywioły. Osłaniaj, gdy spada na mnie lawina nieszczęśliwych splotów okoliczności. Spiesz mi z pomocą, gdy tratuje mnie beznadzieja a zło tryumfuje wokół. Niech pod Twoimi skrzydłami zachowam spokój, nie doznam trwogi i nie wpadnę w bezdenną rozpacz, która oddzieliłaby mnie od Boga. Strzeż mojej duszy, mojego serca (siedliska emocji), mojego umysłu i ciała. Bądź mi obroną w każdy czas! Przybywaj na każde moje wezwanie i uwalniaj z sideł, które zastawia na mnie odwieczny wróg człowieka, szatan (oskarżyciel i dręczyciel), abym szczęśliwie dotarła do bram Niebieskiego Jeruzalem i dostąpiła łaski przebywania w Krainie Żywych. Niech mi będzie dane zamieszkać choćby w przedsionkach Nieba, bo tam gdzie Bóg, tam też pokój, radość, życie i zmartwychwstanie. Amen.


O świętych Archaniołach...


Rozważania na dzisiejszy dzień.  Eremita z Eremu Maryi "Brama Nieba": Oko i serce...


Źródło obrazka...