...

...
Miłować Boga, troszczyć się o braci, Kościół i Ojczyznę.
Założyciel..... O Pomocnikach Matki Kościoła....Ośrodki w Polsce..... Polecane strony.....


Apel Założyciela...
Najmilsi! Pragnę Was wszystkich pozyskać dla wspierania Kościoła przez Matkę Chrystusową. Poczujcie się odpowiedzialni za Kościół święty, za jego losy i rozwój, za waszą ochrzczoną Ojczyznę, za wiarę naszych braci.
Prymas Tysiąclecia Kardynał Stefan Wyszyński

Powrót na główną stronę.....

Pragnę się cała przemienić w miłosierdzie Twoje i być żywym odbiciem Ciebie. - Siostra Faustyna
Beatyfikacja kard. Stefana Wyszyńskiego : 7 czerwca 2020 roku - nowa data - 12 września 2021 roku
--
Choćbyś przegrał całkowicie zbierz się, zgarnij, dźwignij, zacznij od nowa! Spróbuj budować na tym co w tobie jest z Boga.
- Kardynał Stefan Wyszyński


niedziela, 13 września 2015

Z czytań na dzisiejszy dzień.

Jezus w drodze pytał uczniów: Za kogo uważają Mnie ludzie? A wy za kogo Mnie uważacie?
Mk 8, 27-35
Wierzysz, że jest jeden Bóg? Słusznie czynisz, lecz także i złe duchy wierzą i drżą.
Wiara, jeśli nie byłaby połączona z uczynkami, martwa jest sama w sobie.
Jk 2, 14-18  


...


Jezu! Ty jesteś Mesjasz, Syn Boga Żywego. 
PRAWDA, DROGA, ŻYCIE i ZMARTWYCHWSTANIE. 
Najwyższe Dobro i Największe Szczęście.
Sens istnienia i Cel ziemskiej wędrówki. 
Oddech i Powietrze, którym oddycham. 
Impuls pobudzający serce do bicia i Siła w słabości. 
Pęd ku Dobru, Źródło Radości i Tęsknota za Niebem. 
Miłość pokonująca śmierć, obdarzająca Pokojem i wydobywająca z Otchłani. 
Wieczność, w której spocząć pragnie moja dusza. 
Ty JESTEŚ i jesteś dla mnie wszystkim.

Naucz mnie kroczyć Twoimi ścieżkami i pobudzaj do czynienia dobra.
Niech moja wiara nie będzie martwa
a ja bez wstydu, 
z rękami pełnymi dobrych uczynków, 
stanę kiedyś przed obliczem Boga.
Amen.




 W krainie życia będę widział Boga. Z Psalmu 116.

Miłuję Pana, albowiem usłyszał
głos mego błagania,
bo skłonił ku mnie swe ucho
w dniu, w którym wołałem.

Oplotły mnie więzy śmierci,
dosięgły mnie pęta otchłani, 
ogarnął mnie strach i udręka.
Ale wezwałem imienia Pana:
"O Panie, ratuj me życie!"  

Bóg nasz jest miłosierny.
byłem w niewoli, a On mnie wybawił.
Uchronił bowiem moją duszę od śmierci,
oczy moje od łez, nogi od upadku.  
Będę chodził w obecności Pana  
w krainie żyjących.