...

...
Miłować Boga, troszczyć się o braci, Kościół i Ojczyznę.
Założyciel..... O Pomocnikach Matki Kościoła....Ośrodki w Polsce..... Polecane strony.....


Apel Założyciela...
Najmilsi! Pragnę Was wszystkich pozyskać dla wspierania Kościoła przez Matkę Chrystusową. Poczujcie się odpowiedzialni za Kościół święty, za jego losy i rozwój, za waszą ochrzczoną Ojczyznę, za wiarę naszych braci.
Prymas Tysiąclecia Kardynał Stefan Wyszyński

Powrót na główną stronę.....

Pragnę się cała przemienić w miłosierdzie Twoje i być żywym odbiciem Ciebie. - Siostra Faustyna
Beatyfikacja kard. Stefana Wyszyńskiego : 7 czerwca 2020 roku - nowa data - 12 września 2021 roku
--
Choćbyś przegrał całkowicie zbierz się, zgarnij, dźwignij, zacznij od nowa! Spróbuj budować na tym co w tobie jest z Boga.
- Kardynał Stefan Wyszyński


sobota, 23 lipca 2016

Patronka dnia: święta Brygida, zakonnica, patronka Europy.

Święta Brygido, módl się za nami!


Z czytań na dzisiejszy dzień:
Jezus powiedział do swoich uczniów: "Ja jestem prawdziwym krzewem winnym, a Ojciec mój jest tym, który go uprawia. Każdą latorośl, która we Mnie nie przynosi owocu, odcina, a każdą, która przynosi owoc, oczyszcza, aby przynosiła owoc obfitszy. Wy już jesteście czyści dzięki słowu, które wypowiedziałem do was. Wytrwajcie we Mnie, a Ja będę trwał w was. Podobnie jak latorośl nie może przynosić owocu sama z siebie, o ile nie trwa w winnym krzewie, tak samo i wy, jeżeli we Mnie trwać nie będziecie. Ja jestem krzewem winnym, wy latoroślami. Kto trwa we Mnie, a Ja w nim, ten przynosi owoc obfity, ponieważ beze Mnie nic nie możecie uczynić. Ten, kto we Mnie nie trwa, zostanie wyrzucony jak winna latorośl i uschnie. I zbiera się ją, i wrzuca do ognia, i płonie. Jeżeli we Mnie trwać będziecie, a słowa moje w was, poproście, o cokolwiek chcecie, a to wam się spełni. Ojciec mój przez to dozna chwały, że owoc obfity przyniesiecie i staniecie się moimi uczniami". J 15,1- 8.

Bracia: Ja dla Prawa umarłem przez Prawo, aby żyć dla Boga: razem z Chrystusem zostałem przybity do krzyża. Teraz zaś już nie ja żyję, lecz żyje we mnie Chrystus. Choć nadal prowadzę życie w ciele, jednak obecne życie moje jest życiem wiary w Syna Bożego, który umiłował mnie i samego siebie wydał za mnie. Ga 2, 19-20 

Skosztujcie i zobaczcie, jak Pan jest dobry, szczęśliwy człowiek, który znajduje w Nim ucieczkę. Ps 34

***
Wytrwajcie we Mnie, a Ja będę trwał w was...
Jezu, Winny Krzewie, moje Życie i moja Mocy, moja Siło trwania w dobrym, moje Światło w ciemnościach, moja Tęsknoto za Niebem. Umacniaj mnie i ożywiaj, gdy słabnę na drogach życia. Podnoś mnie, gdy upadam pod ciężarem Krzyża. Nie pozwól, bym utraciła wiarę, zgorzkniała, uschła i obumarła. Bez Ciebie nawet największa słodycz jest gorzka. Z Tobą, choćby na Golgocie, przedsmak Nieba. Za nic na świecie nie chcę być odłączona od Ciebie. Jedynie Ty zaspokajasz wszystkie pragnienia ludzkich serc, moje pragnienia. Daj iść przez życie z Tobą, a po śmierci spocząć w Tobie. Amen.


Rozważania na dzisiejszy dzień. Erem Maryi "Brama Nieba": Życie prawdziwie owocne...
Ewangelia do rozważań: J 15,1- 8.




Źródło obrazka...
Więcej o św. Brygidzie...