...

...
Miłować Boga, troszczyć się o braci, Kościół i Ojczyznę.
Założyciel..... O Pomocnikach Matki Kościoła....Ośrodki w Polsce..... Polecane strony.....


Apel Założyciela...
Najmilsi! Pragnę Was wszystkich pozyskać dla wspierania Kościoła przez Matkę Chrystusową. Poczujcie się odpowiedzialni za Kościół święty, za jego losy i rozwój, za waszą ochrzczoną Ojczyznę, za wiarę naszych braci.
Prymas Tysiąclecia Kardynał Stefan Wyszyński

Powrót na główną stronę.....

Pragnę się cała przemienić w miłosierdzie Twoje i być żywym odbiciem Ciebie. - Siostra Faustyna
Beatyfikacja kard. Stefana Wyszyńskiego : 7 czerwca 2020 roku - nowa data - 12 września 2021 roku
--
Choćbyś przegrał całkowicie zbierz się, zgarnij, dźwignij, zacznij od nowa! Spróbuj budować na tym co w tobie jest z Boga.
- Kardynał Stefan Wyszyński


czwartek, 7 lipca 2016

Pierwszy dzień Nowenny do MB z Góry Karmel. Patron dnia: błogosławiony Piotr To Rot, katechista, męczennik.

Błogosławiony Piotr To Rot, katechista, męczennik,
oddał życie za wierność Chrystusowi


Ty jesteś Piotr [czyli Skała], i na tej Skale zbuduję Kościół mój, a bramy piekielne go nie przemogą. I tobie dam klucze królestwa niebieskiego. Mt 16, 18

Piotr To Rot. Obywatel Papui - Nowej Gwinei. Mąż, ojciec, katechista, człowiek głębokiej wiary. Prześladowany przez japońskiego okupanta i dwa razy zdradzony, najpierw przez rodzonego brata a potem przez znajomego,  umiera za Chrystusa w wyniku tortur. Był twardy jak skała i pozostał do końca wierny Bogu oraz Ewangelii. Beatyfikowany w 1995 roku jest przykładem nieugiętej postawy i życiowym drogowskazem dla wszystkich katolików. Kościół Chrystusowy jest silny siłą ludzkich serc, które żyją w świecie, ale biją dla Boga i odważnie stają w obronie Ewangelii. A jaka jest moja wiara? Czy przyznaję się do Przyjaźni z Chrystusem? Czy noszę z dumą Chrystusowy Krzyż? Czy jestem gotowa dla Chrystusa przyjąć odrzucenie, pogardę i nienawiść? Czy Przyjaźń z Chrystusem i obietnicę Wiecznego Życia cenię bardziej niż doczesne życie, które i tak kiedyś przeminie? Jaka jest moja wiara? Jakim jestem świadkiem Chrystusa? Czy i o mnie Jezus może powiedzieć z radością: Ty jesteś skała! Więcej...



Modlitwa do MB z Góry Karmel: Matko Boża, która spoglądasz na nas z miłością z Góry Karmel, z Jasnej Góry, ze Skalistej Golgoty codzienności. Prowadź mnie szczęśliwie po krętych ścieżkach istnienia a w trudnych chwilach kieruj mój wzrok na Chrystusa - na bezpieczną Drogę, którą mam kroczyć, na niegasnące Słońce, którego blasku nie przyćmi ani śmierć, ani odrzucenie, ani obojętność, ani rozpacz. Matko Boża z sercem pełnym ufności we wszechmoc Boga, która niesiesz nam Chleb Życia Wiecznego - Syna Bożego. Prowadź nas najkrótszą z dróg do Boga. Niech nie zbłądzimy podczas wędrówki przez życie a zło nie ma do nas dostępu. Bądź moją Przewodniczką i wstawiaj się za mną u Swego Syna. Naucz mnie posłuszeństwa Woli Bożej i tak jak Jezus kochać do końca, do ostatniego oddechu, do ostatniego uderzenia serca. Amen.

Rozważania na dzisiejszy dzień. Erem Maryi "Brama Nieba": Pokorny Dar...
Ewangelia do rozważań: Mt 10,7-15.


Źródło obrazka...