...

...
Miłować Boga, troszczyć się o braci, Kościół i Ojczyznę.
Założyciel..... O Pomocnikach Matki Kościoła....Ośrodki w Polsce..... Polecane strony.....


Apel Założyciela...
Najmilsi! Pragnę Was wszystkich pozyskać dla wspierania Kościoła przez Matkę Chrystusową. Poczujcie się odpowiedzialni za Kościół święty, za jego losy i rozwój, za waszą ochrzczoną Ojczyznę, za wiarę naszych braci.
Prymas Tysiąclecia Kardynał Stefan Wyszyński

Powrót na główną stronę.....

Pragnę się cała przemienić w miłosierdzie Twoje i być żywym odbiciem Ciebie. - Siostra Faustyna
Beatyfikacja kard. Stefana Wyszyńskiego : 7 czerwca 2020 roku - nowa data - 12 września 2021 roku
--
Choćbyś przegrał całkowicie zbierz się, zgarnij, dźwignij, zacznij od nowa! Spróbuj budować na tym co w tobie jest z Boga.
- Kardynał Stefan Wyszyński


środa, 27 lipca 2016

Patronka ŚDM - Salus Populi Romani.


O Maryjo bez grzechu pierworodnego poczęta, módl się za nami, którzy się do Ciebie uciekamy i za wszystkimi, którzy się do Ciebie nie uciekają, a zwłaszcza za nieprzyjaciółmi Kościoła Świętego i poleconymi Tobie. Powierzam Ci bezpieczeństwo wszystkich pielgrzymów, przybyłych na ŚDM do Krakowa. Niech Twój Syn nas strzeże i broni, aby najbliższe dni w naszej Ojczyźnie były czasem modlitwy, pojednania i pokoju. Amen.



Z czytań na dzisiejszy dzień:
Biada mi, matko moja, że mnie urodziłaś, męża skargi i niezgody dla całego kraju. Nie pożyczam ani nie daję pożyczki, a wszyscy mi złorzeczą. Ilekroć otrzymywałem Twoje słowa, chłonąłem je, a Twoje słowo stawało się dla mnie rozkoszą i radością serca mego. Bo imię Twoje zostało wezwane nade mną, Panie, Boże Zastępów! Nigdy nie zasiadałem w wesołym gronie, by się bawić; pod Twoją ręką siadałem samotny, bo napełniłeś mnie gniewem. Dlaczego mój ból nie ma granic, a moja rana jest nieuleczalna, niemożliwa do uzdrowienia? Czy będziesz więc dla mnie jakby zwodniczym strumieniem, zwodniczą wodą? Dlatego tak mówi Pan: «Jeśli się nawrócisz, dozwolę, byś znów stanął przede Mną. Jeśli zaś będziesz czynić to, co szlachetne, bez jakiejkolwiek podłości, będziesz jakby moimi ustami. Wtedy oni się zwrócą ku tobie, ty się jednak nie będziesz ku nim zwracał. Uczynię z ciebie dla tego narodu niezdobyty mur ze spiżu. Będą walczyć z tobą, lecz cię nie zwyciężą, bo Ja jestem z tobą, by cię wspomagać i uwolnić – mówi Pan. Wybawię cię z rąk złoczyńców i uwolnię cię z mocy gwałtowników». Jr 15, 10. 16-21


Bóg jest ucieczką w dniu mego ucisku.
Od nieprzyjaciół moich wyzwól mnie, mój Boże,
broń mnie od tych, którzy przeciw mnie powstają.
Wybaw mnie od złoczyńców
i od mężów dyszących zemstą.

Bo oto czyhają na me życie,
spiskują przeciw mnie mocarze,
a we mnie nie ma zbrodni ani grzechu, Panie,
bez mojej winy tu biegną, by mnie napastować.
Bóg jest ucieczką w dniu mego ucisku. Ps 59


Jezus opowiedział tłumom taką przypowieść: «Królestwo niebieskie podobne jest do skarbu ukrytego w roli. Znalazł go pewien człowiek i ukrył ponownie. Uradowany poszedł, sprzedał wszystko, co miał, i kupił tę rolę. Dalej, podobne jest królestwo niebieskie do kupca poszukującego pięknych pereł. Gdy znalazł jedną drogocenną perłę, poszedł, sprzedał wszystko, co miał, i kupił ją». Mt 13, 44-46


***
Symbole ŚDM
Krzyż i MB Salus Populi Romani









Będziecie w nienawiści u wszystkich z powodu mego imienia. Lecz kto wytrwa do końca, ten będzie zbawiony. Mt 10, 22

Nie bójcie się tych, którzy zabijają ciało, lecz duszy zabić nie mogą. Bójcie się raczej Tego, który duszę i ciało może zatracić w piekle. Mt 10,28
 

Do każdego (...), który się przyzna do Mnie przed ludźmi, przyznam się i Ja przed moim Ojcem, który jest w niebie. Mt 10, 32.
 

Trzymajcie się mocno Słowa Życia! Flp 2, 16.


Kolejny akt nienawiści wstrząsnął wczoraj Europą. Tym razem we Francji ginie kapłan, stojący u stóp ołtarza, przed obliczem Boga, podczas sprawowania Eucharystii. Jak echo powracają przez wieki słowa Chrystusa: Będziecie w nienawiści u wszystkich z powodu mego imienia. Będziemy w nienawiści u synów ciemności... 

Serce Jezusa, pełne miłości i miłosierdzia, które zwyciężasz nienawiść oraz śmierć, zmiłuj się nad nami i naucz nas przebaczać. Niech w naszych sercach nigdy nie zagoszczą gniew i żądza zemsty. Naucz nas zło dobrem zwyciężać i trwać przy Tobie do końca, choćby trzeba było za to zapłacić własną krwią. Niech trzymamy się mocno Ciebie - Słowa Życia - i nie wypuszczamy z rąk tej Drogocennej Perły, którą Jesteś. Wszak Niebo, to Ty, Chryste. Amen.


Boże Ojcze! Oddaję Ci wszystkich chrześcijan, którzy stracili życie tylko dlatego, że odważnie szli za Chrystusem. Przyjmij ich z otwartymi ramionami i wprowadź do Twojego Królestwa Pokoju, Radości i Miłości. Niech ta niewinnie przelana krew, złączona z Przenajświętszą Krwią Twojego Syna, zrodzi w nas jeszcze gorętszą miłość do Chrystusa a prześladowców doprowadzi do przemiany serc i nawrócenia. Amen

"Duchu Święty! Przyjdź, nie zwlekaj, bo „czas nadchodzi”. Otwórz moje uszy, bym słyszał Twój głos. Otwórz moje serce, bym zrozumiał Twoje wołanie. Przyjdź! Obmyj moją szatę godową we Krwi Baranka! Prawdziwy Boże, złącz się z krwią i wodą, które tryskają z Serca Jezusa, źródła życia. Spraw, bym miłował słowo, które Ty inspirujesz. Pomóż mi budować Twój święty Kościół, strzec przykazań Boga mojego. Abym mieszkał w Nim, a On we mnie dzięki obfitości Twoich Bożych darów. Duchu Święty, pragnę wody życia. Idę! Amen. "



Jezu! Nie boję się odkąd JESTEŚ ze mną, przy mnie i cały dla mnie. A JESTEŚ tak blisko od dnia gdy odrzuciłam grzech i zło. Teraz już nic nie oddziela mnie i nie oddzieli od Ciebie – ani moja słabość, ani beznadzieja, ani rozpacz, bo JESTEŚ moją Mocą, Źródłem męstwa i Życiem. Moje serce bije dla Ciebie. Moje oczy są wpatrzone w Ciebie – w Dobro odrzucone przez świat i Ukrzyżowane. Jezu, broń mnie jako Swojej własności i prowadź przez splątane ścieżki życia do Twojej (mojej/naszej) Niebieskiej Ojczyzny. Amen.



Rozważania na dzisiejszy dzień: I. O wielości życiowych dróg wiodących do Nieba . Erem Maryi "Brama Nieba": Niepowtarzalna Święta Historia...II. O sensie samotności, która pozwala odkrywać Boga. Erem Maryi "Brama Nieba": Perła samotności...
Ewangelia do rozważań: Mt 13,44-46.



 
Źródło obrazków: 1. ..., 2. ..., 3. ..., 4. ... .