...

...
Miłować Boga, troszczyć się o braci, Kościół i Ojczyznę.
Założyciel..... O Pomocnikach Matki Kościoła....Ośrodki w Polsce..... Polecane strony.....


Apel Założyciela...
Najmilsi! Pragnę Was wszystkich pozyskać dla wspierania Kościoła przez Matkę Chrystusową. Poczujcie się odpowiedzialni za Kościół święty, za jego losy i rozwój, za waszą ochrzczoną Ojczyznę, za wiarę naszych braci.
Prymas Tysiąclecia Kardynał Stefan Wyszyński

Powrót na główną stronę.....

Pragnę się cała przemienić w miłosierdzie Twoje i być żywym odbiciem Ciebie. - Siostra Faustyna
Beatyfikacja kard. Stefana Wyszyńskiego : 7 czerwca 2020 roku - nowa data - 12 września 2021 roku
--
Choćbyś przegrał całkowicie zbierz się, zgarnij, dźwignij, zacznij od nowa! Spróbuj budować na tym co w tobie jest z Boga.
- Kardynał Stefan Wyszyński


niedziela, 17 lipca 2016

Uroczystość Najświętszego Odkupiciela. Święto u Redemptorystów.

Jezus Chrystus - Odkupiciel




Panie Jezu Chryste! 
Nasz Panie i Odkupicielu!
Uwalniaj nas 
od przywiązania do najlżejszego nawet grzechu 
i przemieniaj nasze serca.
Niech będą pełne Twojego Światła 
i śmiało podążają za Najwyższym Dobrem - Tobą.

Amen.


  Przestań się lękać, a przemawiaj i nie milcz, bo Ja jestem z tobą i nikt nie targnie się na ciebie.
  Dz 18,9-10 
Nie wyście Mnie wybrali, ale Ja was wybrałem i przeznaczyłem was na to, abyście szli i owoc przynosili, i by owoc wasz trwał - aby wszystko dał wam Ojciec, o cokolwiek Go poprosicie w imię moje. 
J 15,16


Każdy z nas jest stworzony do wspólnoty z Bogiem. Nie ma uprzywilejowanych dróg, wiodących do Boga. Każda z dróg jest piękna i niepowtarzalna, bo każdy człowiek  jest piękny i niepowtarzalny. Zostaliśmy stworzeni z miłości i do miłości powołuje nas Bóg. Odpowiedzmy na to Boże Wezwanie. Miłujmy Boga, siebie i bliźnich. Miłujmy naszych nieprzyjaciół. Bądźmy otwarci na Miłość i Dobro.

Rozważania na dzisiejszy dzień. Erem Maryi "Brama Nieba": Trwać przed Panem...
Ewangelia do rozważań: Łk 10,38-42.





Źródło obrazka: www.orthodoxmonasteryicons.com