...

...
Miłować Boga, troszczyć się o braci, Kościół i Ojczyznę.
Założyciel..... O Pomocnikach Matki Kościoła....Ośrodki w Polsce..... Polecane strony.....


Apel Założyciela...
Najmilsi! Pragnę Was wszystkich pozyskać dla wspierania Kościoła przez Matkę Chrystusową. Poczujcie się odpowiedzialni za Kościół święty, za jego losy i rozwój, za waszą ochrzczoną Ojczyznę, za wiarę naszych braci.
Prymas Tysiąclecia Kardynał Stefan Wyszyński

Powrót na główną stronę.....

Pragnę się cała przemienić w miłosierdzie Twoje i być żywym odbiciem Ciebie. - Siostra Faustyna
Beatyfikacja kard. Stefana Wyszyńskiego : 7 czerwca 2020 roku - nowa data - 12 września 2021 roku
--
Choćbyś przegrał całkowicie zbierz się, zgarnij, dźwignij, zacznij od nowa! Spróbuj budować na tym co w tobie jest z Boga.
- Kardynał Stefan Wyszyński


środa, 13 stycznia 2016

Patroni dzisiejszego dnia: Matka Boska Fatimska i święty Hilary z Poitiers, biskup oraz doktor Kościoła.

Święty Hilary z Poitiers - biskup i doktor Kościoła


Mojżesz zaś rzekł Bogu: «Oto pójdę do Izraelitów i powiem im: Bóg ojców naszych posłał mię do was. Lecz gdy oni mnie zapytają, jakie jest Jego imię, to cóż im mam powiedzieć?» Odpowiedział Bóg Mojżeszowi: «JESTEM, KTÓRY JESTEM». I dodał: «Tak powiesz synom Izraela: JESTEM posłał mnie do was». 15 Mówił dalej Bóg do Mojżesza: «Tak powiesz Izraelitom: "JESTEM, Bóg ojców waszych, Bóg Abrahama, Bóg Izaaka i Bóg Jakuba posłał mnie do was. To jest imię moje na wieki i to jest moje zawołanie na najdalsze pokolenia. Wj 3, 13-15
Zanim ukształtowałem cię w łonie matki, znałem cię, nim przyszedłeś na świat, poświęciłem cię. Jr 1,5

Czyż może niewiasta zapomnieć o swym niemowlęciu, ta, która kocha syna swego łona? A nawet, gdyby ona zapomniała, Ja nie zapomnę o tobie. Iz 49, 15

Przyjaciel i kierownik duchowy św. Marcina, biskupa z Tours. Wybitny teolog, którego wielkość przyćmił dopiero św. Augustyn. Autor traktatu "O Trójcy Świętej" i hymnów liturgicznych pisanych z myślą o pogłębieniu wiary u swoich wiernych. Żarliwy tępiciel herezji szerzonej przez arian. Rzecznik porozumienia między Kościołem Wschodu i Zachodu. Był synem pogańskich notabli. Zdobył staranne wykształcenie. Nawrócił się już jako dojrzały, żonaty mężczyzna. Został gorliwym wyznawcą Chrystusa. Doszedł do godności biskupa. Jego córka Abra również wstąpiła na drogę świętości. Radykalną przemianę spowodowała u niego dogłębna lektura Pisma Świętego. Zafascynowało go starotestamentowe Imię Boga "Jestem, Który Jestem".

Uwiodłeś mnie, Panie, a ja pozwoliłem się uwieść. Jr 20,7

Miłujemy [Boga], ponieważ Bóg sam pierwszy nas umiłował. 1J 4, 19

I moja Droga Wiary zaczęła się od odkrycia Tego, który Jest. Przez długi czas kontemplowałam to święte Imię i odkrywałam niezwykłą Osobę Boga - Źródła wszelkiego życia i Podstawy wszystkiego co istnieje. Najbardziej zdumiało mnie to, że ja  - marny pył, którego zniknięcia z powierzchni ziemi nikt by nie zauważył -  jestem aż tak ważna i bezcenna dla Boga. Banał, że Bóg jest miłością stał się dla mnie rzeczywistością w momencie, gdy Bóg pochylił się i gorzko zapłakał nade mną. Byłam wówczas niewierząca i przygnieciona cierpieniem. Od tamtego czasu wiem, że NIKT nie kocha i nigdy nie pokocha mnie tak mocno jak Bóg - Ten, Który Jest. Ja jestem dla Niego wszystkim i On jest dla mnie wszystkim. Wolę umrzeć niż zapomnieć o Bogu. Utracić Boga - utracić Jego Łaskę - to stracić życie.

Święty Hilary! Wyproś nam zapał do studiowania Pisma Świętego. Niech Słowa Boga padają na żyzną glebę naszych serc, spragnionych Prawdy, Dobra i Miłości. Niech Duch Święty oświeca nasze umysły, abyśmy potrafili nie tylko zachwycać się Prawem Bożym i przyjmować je z radością, ale żyć nim. Maryjo! Matko Słowa i mistrzyni milczenia oraz pokory. Ucz nas rozpoznawać i wypełniać Wolę Bożą. Amen.


Rozważania na dzisiejszy dzień. Eremita z Eremu Maryi "Brama Nieba": Owoce modlitwy...




Źródło obrazka...