...

...
Miłować Boga, troszczyć się o braci, Kościół i Ojczyznę.
Założyciel..... O Pomocnikach Matki Kościoła....Ośrodki w Polsce..... Polecane strony.....


Apel Założyciela...
Najmilsi! Pragnę Was wszystkich pozyskać dla wspierania Kościoła przez Matkę Chrystusową. Poczujcie się odpowiedzialni za Kościół święty, za jego losy i rozwój, za waszą ochrzczoną Ojczyznę, za wiarę naszych braci.
Prymas Tysiąclecia Kardynał Stefan Wyszyński

Powrót na główną stronę.....

Pragnę się cała przemienić w miłosierdzie Twoje i być żywym odbiciem Ciebie. - Siostra Faustyna
Beatyfikacja kard. Stefana Wyszyńskiego : 7 czerwca 2020 roku - nowa data - 12 września 2021 roku
--
Choćbyś przegrał całkowicie zbierz się, zgarnij, dźwignij, zacznij od nowa! Spróbuj budować na tym co w tobie jest z Boga.
- Kardynał Stefan Wyszyński


piątek, 1 stycznia 2016

Patronka dzisiejszego dnia: Święta Boża Rodzicielka Maryja. Światowy Dzień Pokoju.


Idźcie i starajcie się zrozumieć, co znaczy: Chcę raczej miłosierdzia niż ofiary. Mt 9, 13


Akt oddania się Miłosierdziu Bożemu


O najmiłosierniejszy Jezu, Twoja dobroć jest nieskończona, a skarby łask nieprzebrane.
Ufam bezgranicznie Twojemu miłosierdziu, które jest ponad wszystkie dzieła Twoje.
Oddaję się Tobie całkowicie i bez zastrzeżeń, ażeby w ten sposób móc żyć i dążyć do chrześcijańskiej doskonałości. Pragnę szerzyć Twoje miłosierdzie poprzez spełnianie dzieł miłosierdzia, tak wobec duszy, jak i ciała, zwłaszcza starając się o nawrócenie grzeszników, niosąc pociechę potrzebującym pomocy, chorym i strapionym. Strzeż mnie więc, o Jezu, jako własności swojej i chwały swojej.
Jakkolwiek czasami drżę ze strachu, uświadamiając sobie słabość moją, to jednocześnie mam bezgraniczną ufność w Twoje miłosierdzie. Oby wszyscy ludzie poznali zawczasu nieskończoną głębię Twego miłosierdzia, zaufali Mu i wysławiali Je na wieki. Amen.


Oddaję Ci też Boże naszą Ukochaną Ojczyznę. Niech rośnie w siłę i będzie wierna Twoim Przykazaniom.
Maryjo, Królowo Polski, ucz nas posłuszeństwa wobec Woli Bożej, miłowania Chrystusa i wstawiaj się za nami, abyśmy byli wierni Bogu Ojcu, otwierali się na dary Ducha Świętego i wytrwale pracowali na rzecz Królestwa Bożego na ziemi.

Duchu Święty! Wypełniaj ludzkie serca pokojem, żeby ustawały konflikty między różnymi rasami, wyznaniami i narodami a na całym świecie zapanował Boży Pokój! Amen.


Modlitwa po Komunii Świętej - w pierwszy dzień Nowego Roku: Ojcze Przedwieczny! Sama z siebie nic nie mogę i jestem niczym. Oddaję Ci moje oczy, usta, dłonie, stopy i serce. Oddaję Ci moją wolę i mój umysł, a także wszystkie pragnienia i tęsknoty oraz przenikający mnie ból i lęk. Uwolnij mnie od wszystkiego co nie jest miłe Tobie i oddala mnie od Ciebie. Niech żyje i działa we mnie Chrystus. Duchu Święty, podtrzymuj mnie i umacniaj w dobrym. Maryjo! Naucz mnie wypełniać Wolę Bożą, a gdy stanę pod Krzyżem módl się za mnie, żebym nie utraciła wiary i nie zamknęła się na Bożą Miłość. Amen.



Rozważania na dzisiejszy dzień. Eremita z Eremu Maryi "Brama Nieba": Maryjna pomoc...


Święta Boża Rodzicielka...

Światowy Dzień Pokoju ustanowił bł. Paweł VI listem z dnia 8 grudnia 1967 r., skierowanym do wszystkich ludzi dobrej woli, nie tylko katolików. (...) Więcej...